tkorsvold Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hallo der, et nytt spørsmål. Windows 7 nekter å kjenne igjen printeren min, og det kommer nok aldri drivere til den. Har Windows 7 x64. noen anbefalte billige laserskrivere? Tenkte på Brother ML-1640: https://prisguiden.no/product.php?p...6&cat_id=52 Min nye printer MÅ selvfølgelig ha drivere til Windows 7 x64... T Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 De fleste nyere printere blir automatisk kjent igjen av windows 7 / vista og automatisk innstallert drivere. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 begge de to printerne jeg har sett på har drivere for Vista x64, det bør vel være lovende? Forresten ikke tilfeldig at jeg postet her. Hvorfor har vi ørten underforum for alt mulig, nesten uten aktivitet? T Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Noen som kan gi meg et nybegynner kurs i hvordan bruke speedfan for å regulere vifte rpm'en? Har dessverre et par altfor bråkete vifter. Si ifra om dere trenger screenshots. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Acer-skjermer er helt sikkert fine. Jeg snakker om Acer-laptoper, slik som Aspire femtusenettellerannet. Hmm søstra mi kjøpte en Acer tror det var Aspire et eller anna, laptop i sommer. Med LED-skjerm og hele pakka. Ikke no glossy kan jeg si faktisk ganske bra skjerm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fikk nye kabinettet til filserveren i går, samt to drevrammer. Ikke at utseendet er det jeg gikk mest etter, men dæven, det ble faktisk litt pent.. Begynte å sette sammen filserveren i går, men mangler å få bestilt opp noen småting før den kan bli helt ferdigstilt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Noen som kan gi meg et nybegynner kurs i hvordan bruke speedfan for å regulere vifte rpm'en? Har dessverre et par altfor bråkete vifter. Si ifra om dere trenger screenshots. Trykk pil opp/ned på de viftene du ønsker å regulere. Hvis det er snakk om kabinettvifter som er koblet til via molex, vil de ikke la seg regulere Endret 15. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hovedkortet må og være støttet i speedfan da. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Merk at de færreste hovedkort støtter styring på andre vifter enn cpu-viften. Lenke til kommentar
johome Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg oppnådde bedre resultat ved heller å regulere viftene i BIOS. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kor mykje er acer aspire 6920g verdt idag? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Merk at de færreste hovedkort støtter styring på andre vifter enn cpu-viften. Snakker du om standarer fra 1999 nå eller? Alle/de fleste hovedkort med 3pin vifte kontakter, kan styre viftene enten i bios eller i annen software som speedfan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Merk at de færreste hovedkort støtter styring på andre vifter enn cpu-viften. Det syns jeg var veldig spess. utalelse. Er en god stund siden jeg hadde bare hk der cpu-vifta kunne bli styrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er ingen forskjell om jeg skrur prosenten ned. Må jeg restart eller *venter spent på oppgitte svar* Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har vært innom 7-8 forskjellige hovedkort som er 2007 eller nyere, og ingen av dem har kunnet styre andre vifter enn cpuen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Mitt hovedkort lar seg heller ikke styre viftene i speedfan, men jeg klarer det med andre programmer. Gigabyte GA-X48-DS4 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du må jo ha vifter med 3pins kontakt som du plugger inn i hovedkortet da? Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Merk at de færreste hovedkort støtter styring på andre vifter enn cpu-viften. ..hm, det var da en rar påstand. De fleste hovedkort i dag har nemlig styring med opptil flere vifter fra bios,cupvifte er en selvfølge, men de aller fleste har også styring til minst en eller fler vifter også. Sjekk i bios der du kan avlese temp ol. Speedfan funker bra HVIS du har et hovedkort som den "kjenner" igjen,dvs sensorene på ditt hk blir igjenkjent av speedfan. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Har jo selvfølgelig 3-pins vifter. Endret 15. oktober 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Alle mine antec vifter er Molex mens den dumme Mist vifta jeg kjøpte er vanlig 3 pin hovedkort plug n play kontakt. Som bare kjører på 900 RPM av 1200... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå