kloningen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Er ikke noe spillkort heller, er et kort beregnet for HD filmer osv i HTPC'er. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Åja da så. Det er støtte for DX11 og. DDR5. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 5770 slår jo 4850, havner en plass imellom 4850 og 4870 så det funker jo litt i spill:P Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ey, rolig nå Tøsa Faktisk så syntes jeg den er ganske bra, både design og bilde. Den har ikke glossy skjerm heller så jeg kan stå med magliten og lyse på skjermen uten no problem(eller sollys på skjermen for den slags skyld xD). Har sett på mange andre skjermer, men den er den beste jeg har hatt til nå hvertfall. Om jeg skulle hatt noe bedre ville det vært Samsung med høyere oppløsning bare. Har vell 1080 elns, mens jeg kunne hatt rundt 1200? Har du modellnavnet på laptopen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ok, den eksterne harddisken min vil ikke leses verken av den stasjonære eller laptopen min. Jeg får beskjed om at jeg må formatere den før jeg får tilgang, noe jeg ikke vil siden jeg vet at det ligger mange verdifulle filer på den.. Hva pokker gjør jeg? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kopier alt ut ved hjelp av kommandlinje, så formaterer du og slenger alt tilbake. Men, det bør virkelig finnes en bedre løsning! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kjør chkdsk disknavn: /f f.eks chkdsk e: /f Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Heisann, sitter med 4890 i hånden nå. Det er en god del større en mitt forrige, noe som gjør at det ikke går inn. Det som gjør dette er kablene i bilde å jeg vil ikke starte å bruke makt for å få dem ut før jeg i det hele tatt vet hva de er. Så mitt spørsmål er: Hva er disse å hvordan tar jeg dem ut? Større bilde her Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er Sata kabler, er bare å dra dem rett ut, finnes muligens en liten klips på ene siden du må trykke inn. Det er disse kablene som kobler sammen Harddisken og DVD rommen til hovedkortet så hvis du fjerner de så får du nok ikke bootet opp pc'en din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dette er kabler for å koble til harddisk og CD/DVD-drev så du har neppe lyst til å ta de ut.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Prøvde du i det hele tatt å se hvor de gikk hen? Det er sata kabler og det er bare å dra dem rett ut. De går til harddisker og dvd-spillere/brennere. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg så hvor dem gikk, men lurte bare på om jeg kunne ta dem ut Et problem nå er at skjermkortet har lagt rett over der kablene skal, noe som gjør det vanskelig for meg å ha dem i mens skjermkortet er i. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Vel, uten de kablene får du jo verken bootet eller brukt pc-en, så du har en utfordring. Jeg fakset forøvrig tollpapirene i dag, så får se hva kostnadene på en pakke til 520,- blir. Håpløst at man faktisk må betale for fortollingstjenesten, de har jo rett og slett kidnappet pakken min og krever løsepenger. Mva skjønner jeg, men resten er bullshit. Hvor lang tid bør det ta før jeg har pakken? Bor like utenfor drammen og sendte som sagt papirer i dag. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Vel, uten de kablene får du jo verken bootet eller brukt pc-en, så du har en utfordring. Jeg fakset forøvrig tollpapirene i dag, så får se hva kostnadene på en pakke til 520,- blir. Håpløst at man faktisk må betale for fortollingstjenesten, de har jo rett og slett kidnappet pakken min og krever løsepenger. Mva skjønner jeg, men resten er bullshit. Hvor lang tid bør det ta før jeg har pakken? Bor like utenfor drammen og sendte som sagt papirer i dag. Det er derfor de har funnet opp krysseraketter ser du... Verktøy som man burde ha brukt i hverdagen Norsk toll er ett lite helvete, så i enkelte tilfeller kan det lønne seg å hente de inn via Sverige, mindre rot der og ta den med over grensen selv. Da har du også det hele Europeiske markedet åpent uten toll også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg så hvor dem gikk, men lurte bare på om jeg kunne ta dem ut Et problem nå er at skjermkortet har lagt rett over der kablene skal, noe som gjør det vanskelig for meg å ha dem i mens skjermkortet er i. kjøp deg 2*90 graders sata-kabler, bytter du ut nederste og øverste kabelen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ey, rolig nå Tøsa Faktisk så syntes jeg den er ganske bra, både design og bilde. Den har ikke glossy skjerm heller så jeg kan stå med magliten og lyse på skjermen uten no problem(eller sollys på skjermen for den slags skyld xD). Har sett på mange andre skjermer, men den er den beste jeg har hatt til nå hvertfall. Om jeg skulle hatt noe bedre ville det vært Samsung med høyere oppløsning bare. Har vell 1080 elns, mens jeg kunne hatt rundt 1200? Har du modellnavnet på laptopen? Uhm jeg har aldri nevnt noe om laptop, mente bare Acer skjermer generelt Altså min 23,6" skjerm. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Acer-skjermer er helt sikkert fine. Jeg snakker om Acer-laptoper, slik som Aspire femtusenettellerannet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Acer er for neandertalere, nå snakker vi om noe annet :!: Genial måte og ende en diskusjon:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå