Terje92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Ser ut som ati har gjort det bra denne gangen http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=267245 Blir 4x4870X2 mulig? Endret 14. juli 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 det 4870x2 blir et gullkort...så den nye "koblingen" mellom gpuene som Ati har snakket om betyddel itt ja:D Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Faen. Dette ender i at jeg selger 4870 korta mine for å kjøpe et 4870x2 kort Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Faen, har litt badfeeling på Komplett nå :[ De får XFX 780i kortet sitt inn igjen først den 17. Som betyr at jeg helt sikkert får kortet en uke etter 17. (Wild guess) Skal på ferie veeeeeeldig snart. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er det sånn at ATI kort ikke trenger Catalyst Control Center, men bare grafikkdriver for å funke sikkelig? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Yay Komplett har sendt hovedkortet!!!! ENDELIG BLIR DET LITT SPILLING IGJEN! JADDAAAA!!! Endret 15. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Spørs om det var så mange som skjønte de tallene der Skal gjøre det litt enklere for de som ikke tok den: Sporingsnr. Endret 15. juli 2008 av Intern Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 You are learning fast, young padawan. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Han er nok en del eldre enn deg . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er det sånn at ATI kort ikke trenger Catalyst Control Center, men bare grafikkdriver for å funke sikkelig? ATI-skjermkort trenger ikke CCC for å fungere nei. Spørs om det var så mange som skjønte de tallene der Skal gjøre det litt enklere for de som ikke tok den: Takk for sporingsnummeret, nå kan jeg hente pakken din Sitter selv å venter på at Microplex skal få ut fingeren ut. "Sporingsnummer ikke generert enda" Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Opp til han selv hva han ønsker å legge ut på internett. Om han vil legge ut hele personnr., kontonr. kode osv... lykke til. Det er opp til han Andre KAN faktisk hente pakken din, SLi, så jeg hadde fjernet det om jeg var deg Jeg fjerner det i innlegget mitt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Men, dersom han har bestilt i postoppkrav så har det vel ikke så mye å si? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 I postoppkrav kan hvem som helst hente den....men hvis han hadde betalt med kort så spør de som oftest etter leg. men det kan man også slippe hvis man er godt kjent med de som jobber på posten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Akkurat det siste spørs veldig på hvilket postkontor det er. Det er riktig at de SKAL gjøre det. Men det er mange som ikke er flinke til å følge de rutinene Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Når vi er inne på å sende deler med posten... Jeg sendte hovedkortet mitt tilbake til netshop i dag (angrerett). Dersom noen lurer på hvorfor så skal jeg prøve å forklare det. Eller kanskje Fluesopp kan komme med en bedre forklaring Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kortet sugde å klokke på og i tilegg å være nybegynner på klokking + det kortet der betyr hodepine (etter at du har stått å slått huet i veggen noen timer ) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Pakken min kommer på døra har komplett sagt... Så det er bare å komme å hente den hvis det var det dere pønsket på x] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Var akkurat det som var poenget mitt. En vet aldri så...ikke alltid så lurt å legge ut sporingsnummer fordi en vet aldri. Kan egentlig aldri si at jeg har vært med på å vise legg på posten noen som helst gang når jeg har skulle ha hentet en pakke. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm, ja er jo litt sant det. There is a thing called.. Thrust (huh, staving?) Har uansett slettet nummeret må Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Definisjoner av thrust på Internett (på engelsk): * push forcefully; "He thrust his chin forward" * press or force; "Stuff money into an envelope"; "She thrust the letter into his hand" * lunge: make a thrusting forward movement * push: the force used in pushing; "the push of the water on the walls of the tank"; "the thrust of the jet engines" * force: impose urgently, importunately, or inexorably; "She forced her diet fads on him" * stab: a strong blow with a knife or other sharp pointed instrument; "one strong stab to the heart killed him" * pierce: penetrate or cut through with a sharp instrument * drive: the act of applying force to propel something; "after reaching the desired velocity the drive is cut off" * force (molten rock) into pre-existing rock * verbal criticism; "he enlivened his editorials with barbed thrusts at politicians" * push upward; "The front of the trains that had collided head-on thrust up into the air" * jab: a sharp hand gesture (resembling a blow); "he warned me with a jab with his finger"; "he made a thrusting motion with his fist" * throw: place or put with great energy; "She threw the blanket around the child"; "thrust the money in the hands of the beggar" Tror du mente "Trust" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå