Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Problemet er at Acer sine ikke kan kalles for skjermer, det er helt tragisk å se på. Det vet jeg ikke noe om. Tro meg, jeg har satt meg foran en Aspire til en kompis, hardware-messig kontra pris er den flott, men makan til ekkel følelse og elendig skjerm er noe du ikke glemmer. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Man får som regel det man betaler for Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Problemet er at Acer sine ikke kan kalles for skjermer, det er helt tragisk å se på. Hva man mener er 'tragisk' er vel særs individuelt, og handler mye om hva man er vant med Har en Benq 24" som jeg er knallfornøyd med Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har sett på mange skjermer i mitt liv og har aldri sett noe så gale. For det første er skjermen glossy, så du ser deg selv i speilbilde. For det andre eier den ikke sortnivå, for det tredje så er alle fargene lyse, for det femte så har den grov pixlerering og elendig oppløsning. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Har en Benq 24" som jeg er knallfornøyd med Jeg som er godt vant med store S-IPS-skjermer velger laptopskjermen fermfor skolens 22" BenQ. Prøvde dog en 24"-versjon i høstferien, den var overraskende god - og helt OK. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det som er greit. Den er helt OK. Ikke mer, ikke mindre. Og billig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vurderte den jeg også, men siden jeg er lei av dårlig skjerm så gikk jeg for noe litt dyrere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har en helt grei 24" Eizo skjerm nå, med TN panel, og må si at jeg er halvveis fornøyd. Skal ikke se bort fra at jeg oppgraderer til en annen 24"+ med farger som er bedre etterhvert. Føler fargene som er nå er litt "tamme" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Den har jeg kjøpt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=490765 Gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Dødsglad i min 7" lcd-skjerm jeg, pluss jeg kan ha med tven over alt :!: Endret 13. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 En annen ting som irriterer meg grenseløst er at 16:9 har blitt vanlig på PC-skjermer. Jeg hater det, og over mitt lik at jeg noensinne skal kjøpe en slik skjerm. Liker mye bedre 16:10 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Helt enig med du i den 16:10 skulle vært standard! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hepp! Har kommet til et punkt der 500W PSU i systemet mitt ikke lenger er tilstrekkelig nok, så derfor er det på tide med en oppgradering. Stikkord som; kvalitet, modulær, prisvennlig og over 700W. Valget har foreløpig falt på Corsair HX 750W. Noen som har impulser rundt valget, andre alternativer, tips? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Corsair er blant toppen så ikke noe dårlig valg, kan anbefake Pc power&colling 750w også. Men det er like bra valg du har der:) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Takk for forslaget. Må bestemme meg innen utgangen av uka, HD 4890 er på tilbud hos Komplett og Netshop til 1395,- NOK, så dette skal jeg ikke gå glipp av. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Takk for forslaget. Må bestemme meg innen utgangen av uka, HD 4890 er på tilbud hos Komplett og Netshop til 1395,- NOK, så dette skal jeg ikke gå glipp av. HD 4890 til 1308,- om du ikke allerede visste det Endret 13. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er så lite å spare. Har gode erfaringer med Netshop og Komplett fra tidligere av, også en fordel å forholde seg til færre butikker (av prinsipp). Betaler gjerne bittelitt mer når jeg vet at varen er her etter to dager. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Også om du skal kjøpe fra flere steder bli det dobbel frakt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er så lite å spare. Har gode erfaringer med Netshop og Komplett fra tidligere av, også en fordel å forholde seg til færre butikker (av prinsipp). Betaler gjerne bittelitt mer når jeg vet at varen er her etter to dager. Ja, du har rett der. Det er irriterende å forholde seg til mange nettbutikker. Det blir vanskeligere å finne ut hvor du kjøpte hvilket produkt osv. Tenkte bare det var greit å informere om det slik at du kunne ha spart 87 kr om det hadde vært nødvendig eller ønsket Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Har en Acer skjerm. Veldig fornøyd. Fornøyd fordi det er den du kjøpte, og ikke har prøvd andre skjermer? Ey, rolig nå Tøsa Faktisk så syntes jeg den er ganske bra, både design og bilde. Den har ikke glossy skjerm heller så jeg kan stå med magliten og lyse på skjermen uten no problem(eller sollys på skjermen for den slags skyld xD). Har sett på mange andre skjermer, men den er den beste jeg har hatt til nå hvertfall. Om jeg skulle hatt noe bedre ville det vært Samsung med høyere oppløsning bare. Har vell 1080 elns, mens jeg kunne hatt rundt 1200? E: Er et bare meg eller er dette veldig billig? Er jo ikke akuratt noe dårlig gammalt veteran kort ? (har ikke peil på verken ATI eller moderne skjermokort.) Endret 13. oktober 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå