kaffebryggare Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Liker glossy skjermer, jeg. Kan ha noe med at det alltid er bekmørkt på rommet mitt å gjøre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Liker glossy skjermer, jeg. Kan ha noe med at det alltid er bekmørkt på rommet mitt å gjøre. Garantert, for ellers er det som å stirre i et speil. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Irriterer meg ikke nevneverdig på laptoper, men på skikkelige skjermer er det forferdelig. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Oj, da snakker vi om noe annet. Har aldri sett en "skikkelig" glossy skjerm IRL. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hadde jeg hatt en glossy skjerm, laptop eller ikke; så hadde jeg hentet sandpapir asap. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har ingenproblemer med å se på min glossy skjerm eller tv. Dere som har dette problemet må jo ha en stor mengde lys, lyse på skjermen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jepp, glossy er der værste som finnes. Skulle bruke laptopen til en kamerat, men gikk ikke an å se en dritt fordi det var et vindu bak meg Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 TN+film = Glossy skjermoverflate (?) Tror det.. Om det stemmer er det, i alle fall i mine øyne, grunn nok til å ikke kjøpe den. Mer irriterende dritt skal du lete lenge etter. Litt lys, og du ser ikke skjermen. TN+Film er ikke glossy, det er en teknikk for å få bedre spredning på TN så vidt jeg husker, og i starten brukte man det som i dag heter anti-glare, men så fant noen ut at man kan bruke glossy flim utenpå, som ikke bare var billigere, men også fikk billige/dårlige skjermer til å spytte ut farger som en 4åring med sprayboks og epilepsi. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kjøper heller en dårligere laptop med god skjerm og dårligere hardware enn en med dårlig skjerm og bedre hardware. Slik som Acer Aspire, de har glossy skjermer med latterlig sortnivå; eller skal jeg si grånivå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Folk burde vite at om en kjøper Acer kan en ikke ha så alt for høye forventninger.. Har opplevd at blant annet kvalitetskontrollen er horribelt dårlig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har en Acer skjerm. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har en Acer skjerm. Veldig fornøyd. Fornøyd fordi det er den du kjøpte, og ikke har prøvd andre skjermer? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Mange i klassen som har Acer maskiner, og gud vet hvor mange av de som har måtte sende inn maskinen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har en Acer skjerm. Veldig fornøyd. Fornøyd fordi det er den du kjøpte, og ikke har prøvd andre skjermer? Så lenge det ikke har vært noe problem med den, så kan han vel være fornøyd? Han sier jo ikke at det er den beste skjermen ever, bare at han er fornøyd. Jeg er fornøyd med min 20'' Packard Bell-skjerm, selv om jeg heller vil ha en flott Samsung 30'' eller noe slikt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Problemet er at Acer sine ikke kan kalles for skjermer, det er helt tragisk å se på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) *romstere rundt med benker, skap, hardware og nerdeting på rommet* rydde og ommøblere, brb! Picz i nerdebuletråden når jeg er ferdig ^^ Endret 13. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Problemet er at Acer sine ikke kan kalles for skjermer, det er helt tragisk å se på. Er en grunn for at Acer ofte er billigst Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Problemet er at Acer sine ikke kan kalles for skjermer, det er helt tragisk å se på. Det vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg skulle engang klargjøre en helt ny Acer maskin. Forholdsvis kraftig maskin også. Fikk ikke bilde fra skjermkortet overhodet, kun det som var innebygd på HK. Åpnet opp maskinen og det viste seg at de hadde klart å bomme på PCI-e sporet.. Har også vært borti ekstremt mange Acer maskiner som måtte sendes inn, og da i de fleste tilfeller skader der forbrukeren ikke var skyld i den. Den første generasjonen Acer one hadde en tendens til at diskene døde blant annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå