Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TN+film = Glossy skjermoverflate (?)

 

Tror det.. Om det stemmer er det, i alle fall i mine øyne, grunn nok til å ikke kjøpe den. Mer irriterende dritt skal du lete lenge etter. Litt lys, og du ser ikke skjermen.

 

TN+Film er ikke glossy, det er en teknikk for å få bedre spredning på TN så vidt jeg husker, og i starten brukte man det som i dag heter anti-glare, men så fant noen ut at man kan bruke glossy flim utenpå, som ikke bare var billigere, men også fikk billige/dårlige skjermer til å spytte ut farger som en 4åring med sprayboks og epilepsi.

Lenke til kommentar
Har en Acer skjerm. Veldig fornøyd.

 

Fornøyd fordi det er den du kjøpte, og ikke har prøvd andre skjermer?

Så lenge det ikke har vært noe problem med den, så kan han vel være fornøyd? Han sier jo ikke at det er den beste skjermen ever, bare at han er fornøyd.

 

Jeg er fornøyd med min 20'' Packard Bell-skjerm, selv om jeg heller vil ha en flott Samsung 30'' eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg skulle engang klargjøre en helt ny Acer maskin. Forholdsvis kraftig maskin også.

Fikk ikke bilde fra skjermkortet overhodet, kun det som var innebygd på HK.

Åpnet opp maskinen og det viste seg at de hadde klart å bomme på PCI-e sporet..

 

Har også vært borti ekstremt mange Acer maskiner som måtte sendes inn, og da i de fleste tilfeller skader der forbrukeren ikke var skyld i den. Den første generasjonen Acer one hadde en tendens til at diskene døde blant annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...