Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhh! Pakken fra ChilledPC ble _selvfølgelig_ stoppet i tollen. Hele pakka med frakt kostet 58 pund, hvor mye må jeg ut med? Må jeg betale både fortolling og MVA, eller kan jeg sende de fakturaen jeg har fra ChilledPC og kun betale MVA?

Hvordan er det forresten med utregning av kursen, tar de dagens kurs når de regner ut MVA? I så fall er det fint for meg, ettersom pundet er nede i 8,95!

Lenke til kommentar
Ahhh! Pakken fra ChilledPC ble _selvfølgelig_ stoppet i tollen. Hele pakka med frakt kostet 58 pund, hvor mye må jeg ut med? Må jeg betale både fortolling og MVA, eller kan jeg sende de fakturaen jeg har fra ChilledPC og kun betale MVA?

Hvordan er det forresten med utregning av kursen, tar de dagens kurs når de regner ut MVA? I så fall er det fint for meg, ettersom pundet er nede i 8,95!

Hvordan går jeg forresten frem for å godkjenne fortollingen? Skriver jeg bare under på papiret og sender ved fakturaen? Står at det koster 106 kroner for fortolling, noe jeg syns er latterlig. Hvis jeg sender inn faktura trenger de jo bare å sende pakken videre, + ta betalt for MVA, right?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...