Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir luftkjøling, og det er bare å komme med forslag til aftermarket kjølere som fungerer bra, og kjøler vrm-modulene ordentlig, som har vært et stort problem med disse kortene.

Har en true120 på prosessoren, så den burde klare seg :p

Noen forslag til m-atx hovedkort med CF, har funnet asus gene 2, ser greit ut? Har en c2d liggend btw, så må være 775.

EDIT: Skal kjøpe via dustinhome.se må bare få studentkortet mitt (håper det kommer snart).

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Hei! Min kamerat har et lite problem, han har en gammel 95 maskin med viktige data som tilhører hans foreldre. Disse vil han overføre til en nyere maskin. Maskinen har ikke USB :/ Men den har diskett stasjon da. Kan han bare flytte over IDE hdd til den andre maskinen? Eller vil det klusse med hans hdd som Esata?? Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Skal gå fint å sette disken i en annen maskin ja.

Evt. om han vil slippe det, kan han brenne filene på en CD.

Pcen har ikke cd rom :p Men da ber jeg han om putte harddisken i den andre maskinen da :) Men hva skjer med Bootingen da? Kommer det opp et eller annet som gjør at du kan velge hvilken hdd du boote fra?

Lenke til kommentar
Raskt spørsmål; mitt 4870x2 tok for en stund siden kvelden. Hva skal jeg gjøre? Merk: de er ikke lenger i butikkens sortiment.

1) Sende inn nå og kreve penger tilbake (taper markant verdi)

2) Sende inn nå/senere og be om "tilstrekkelig" vare nå (5870, ikke x2, taper verdi)

3) Vente på tilsvarende vare (5870x2) og be om det (går i null)

4) Send inn skjermkort og krev et likt. (Everyone wins)

Men jeg vil ikke ha et likt kort :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...