Gavekort Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg bare spøker da. Det eneste jeg skal sende inn på garanti er den forbaskede musen min, som har 3 timers batterilevetid, heftig slitasje i scroll og mister signalet når den føler for. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Gavekort: Var ikke mente direkte imot deg:) Var mer generelt siden det er folk som gjør sånt for og få byttet;) Hvis noen vet om et billig G15-tastatur send meg en pm:D Endret 10. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Fuuuk. VHS-prosjektet mitt går til helv Har ikke tid til å modde og bygge og styre, så blir nok heller nytt HK og en vanlig HTPC-kasse Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) HD4870 i crossfire på m-atx, i antec mini p180 Hva tror dere om det? Endret 10. oktober 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Varmt og godt blir det, men skal du bruke vann eller stock\luft? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Blir bra det Skulle hatt noe skikkelig kjøling på dem da, så du ikke får jetmotor-støy. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Det blir luftkjøling, og det er bare å komme med forslag til aftermarket kjølere som fungerer bra, og kjøler vrm-modulene ordentlig, som har vært et stort problem med disse kortene. Har en true120 på prosessoren, så den burde klare seg Noen forslag til m-atx hovedkort med CF, har funnet asus gene 2, ser greit ut? Har en c2d liggend btw, så må være 775. EDIT: Skal kjøpe via dustinhome.se må bare få studentkortet mitt (håper det kommer snart). Endret 10. oktober 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei! Min kamerat har et lite problem, han har en gammel 95 maskin med viktige data som tilhører hans foreldre. Disse vil han overføre til en nyere maskin. Maskinen har ikke USB :/ Men den har diskett stasjon da. Kan han bare flytte over IDE hdd til den andre maskinen? Eller vil det klusse med hans hdd som Esata?? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Skal gå fint å sette disken i en annen maskin ja. Evt. om han vil slippe det, kan han brenne filene på en CD. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Han kan sette disken i en annen maskin, ja. HVIS PCen har IDE-port, og ikke bare S-ATA. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Fuuuk. VHS-prosjektet mitt går til helv Hehe, jeg har laget en VHS-kasse, problemet er bare det at jeg satte inn gammelt hardware, og jeg får ikke nok lufting, pcen kræsjer etter 15 minutter uansett hva jeg gjør Endret 10. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Skal gå fint å sette disken i en annen maskin ja. Evt. om han vil slippe det, kan han brenne filene på en CD. Pcen har ikke cd rom Men da ber jeg han om putte harddisken i den andre maskinen da Men hva skjer med Bootingen da? Kommer det opp et eller annet som gjør at du kan velge hvilken hdd du boote fra? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Han er jo sånn forumveileder. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 @Wikipedersen: Har vært i syden å fått litt farge @nerikk: Sett disken som slave og systemet vil boote som normalt. Du setter disken som slave ved å bytte om på pinnene bak på disken. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Var det jeg mistenkte Anki Tror dere jeg har flaks og finner et 775-HK hvis jeg løper bort på el-returen nå? Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Var det jeg mistenkte Anki Tror dere jeg har flaks og finner et 775-HK hvis jeg løper bort på el-returen nå? Japp Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Da skal du ha flaks ja, kommer vel ann på hvilken el-retur det er snakk om da. Om det er elkjøp eller lignende, så kommer du nok ikke hjem med et 775 hovedkort. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Siden du er veileder Anki, stoler jeg på det, og sparer meg for den turen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Raskt spørsmål; mitt 4870x2 tok for en stund siden kvelden. Hva skal jeg gjøre? Merk: de er ikke lenger i butikkens sortiment.1) Sende inn nå og kreve penger tilbake (taper markant verdi) 2) Sende inn nå/senere og be om "tilstrekkelig" vare nå (5870, ikke x2, taper verdi) 3) Vente på tilsvarende vare (5870x2) og be om det (går i null) 4) Send inn skjermkort og krev et likt. (Everyone wins) Men jeg vil ikke ha et likt kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå