kaffebryggare Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jøss, jeg har et slikt kabinett liggende i hylla mi, jo! Et slikt? Hvordan? Et slikt. Gikk bort og gransket det nøye. Var ikke helt like likevel.. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 OnT: Noen som har erfaring med Logitech sitt K300 tastatur? Er en billigere versjon av Illuminated ser det ut som, med håndleddstøtte i gummi. Er 95% sikker på at jeg kjøper det når jeg får råd. Jeg har K300, kan ikke si at det er så mye gummi den nederste stripa på tastaturet. Eller så er tastaturet godt å skrive med for min del, funker også fint til spill Er veldig behaglig å bruke over lengre tid, mest behaglige jeg har hatt i gjennom en god del år. Tenker det er på grunn av den forholdsvis lange hånd(ledd)støtten, er vel ca 4,5 cm med plaststøtte før de første tastene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ahh.. Da tenker jeg jeg går for K300. Har siklet på det en liten stund allerede så. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Blir PC-ens ytelse mindre optimal om kadavaret ligger på siden? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Blir PC-ens ytelse mindre optimal om kadavaret ligger på siden? Wut? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 kadahvaforno? o_O Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kadaver. Ser dog ikke helt hva det har med PC å gjøre. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Han meinte nok sikkert kabinettet. Om så er; nei, ytelsen blir ikkje mindre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det burde være ganske obvious at jeg mente kabinett. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Døde ja.. Ble ikke så lysten nå.. Vel... Det er farlig å leve. Endret 9. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ikke bare litt heller. Man vet aldri når livet slutter. Man kan ha så sinnsykt uflaks ... Men dette er vel ikke særlig hw-relatert. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Siden jeg ikke er så godt orientert når det komme til hovedkort, spør jeg dere: Vet dere om et ATX-kort til rundt 1,5K (pluss, minus) som har 1366-sokkel og har svart og rød layout? Jeg ser etter noe med god kvalitet, mange muligheter, og et fint utseende. Jeg sikter til noe lignende disse, bare med 1366-sokkel: - Asus Maximus III Formula - Asus Maximus III GENE - Foxconn Inferno Katana GTI Endret 9. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tror det kan bli vanskelig til den prisen der, det billigeste jeg fant i farten var dette fra Foxconn: https://prisguiden.no/product.php?p...8&cat_id=10 Også har vi dette fra Evga, men det er enda dyrere: https://prisguiden.no/product.php?p...5&cat_id=10 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg er klar over at det ikke er mange til den prisklassen, og det er derfor jeg spør her 2500+ blir nok litt i meste laget for meg nå i hvert fall. Vi får se hva tiden bringer Endret 10. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har vi en software-kafé? Vi burde ha en.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Om du har noe på hjertet du vil lette på, så kan du sette deg på fanget mitt og fortelle alt du vil. I'm all ears. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=14486949 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå