Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor jeg ikke får formatert den ene harddisken min? Kommer bare "Windows was unable to complete the format."

 

Kan det ha noe med at det er windows på den eller noe?

På disk management står det følgende på haddrisken: Healthy (System, Active, Primary Partition)

 

Kan nevne og at dette er halve av en 500gb, siden jeg har partisjonert den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens!

 

I går åpnet jeg kabinettet mitt og stilte det litt på siden, slik at jeg kunne se vifta osv når jeg satt i stolen min her. Mine foreldre reagerte ved å si at dette var "farlig". Jeg har gjort dette før, og jeg har sett tusenvis av andre gjøre det - hvor mye tull er det i dette de sier? Jeg vet det er rimelig med volt her, men.. Noen som har noen mot-argumenter? Eller hva som helst. Litt info.

Lenke til kommentar
Hei folkens!

 

I går åpnet jeg kabinettet mitt og stilte det litt på siden, slik at jeg kunne se vifta osv når jeg satt i stolen min her. Mine foreldre reagerte ved å si at dette var "farlig". Jeg har gjort dette før, og jeg har sett tusenvis av andre gjøre det - hvor mye tull er det i dette de sier? Jeg vet det er rimelig med spenning her, men.. Noen som har noen mot-argumenter? Eller hva som helst. Litt info.

:dremel:

 

Er vel forsåvidt ikke farlig med mindre du har en våt hånd eller et vått ben inne i kabinettet og kommer nær et eller flere komponenter. Var en kineser som døde på den måten.

Lenke til kommentar

Totalt ufarlig vil jeg si... Er vell mer fobi ved at de antar at det er 220V som suser rundt der nede.

Men sterkeste spenningen du finner der inne er 12V, riktignok med nok Ampere til å ta livet av deg, men nå er det ikke så fristende for strømmen å rase gjennom deg når du er tørr da, du er en ganske heftig motstander før den kommer til jord.

 

Om du er våt derimot, da kan det bli attraktivt, men da holder du deg som oftest unna PC skruing, for sjansene for annet blir kortsluttet i prosessen er stor.

LES: Lekkende vannkjølings scenariorer.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...