Papirkurven Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Noen som vet hvorfor jeg ikke får formatert den ene harddisken min? Kommer bare "Windows was unable to complete the format." Kan det ha noe med at det er windows på den eller noe? På disk management står det følgende på haddrisken: Healthy (System, Active, Primary Partition) Kan nevne og at dette er halve av en 500gb, siden jeg har partisjonert den. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Du kan / bør ikke repartisjonere OS-disk / primærpartisjon. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Prøv og koble Hardisken rett i stikkontakten. Jeg lover deg, den blir 100000 ganger raskere en SSD til og med Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 HAHAHAHAHAAHAH! Ja, kjempegod ide! :!: Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Eller for og ha hvertfall litt, bedre levetid en første forslaget mitt så kan du koble ved en kondensator så hvergang du føler du må gi hardisken et litt "push". Trykk på knappen som løser ut kondensatoren og det blir som elektronisk innsprøytning eller NOS til PC'n Natta Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Natta Ja, tror det er på tide du legger deg nå. OnT: Noen som har erfaring med Logitech sitt K300 tastatur? Er en billigere versjon av Illuminated ser det ut som, med håndleddstøtte i gummi. Er 95% sikker på at jeg kjøper det når jeg får råd. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du kan / bør ikke repartisjonere OS-disk / primærpartisjon. Hva du mener? Denne harddisken skal jeg formatere siden det er en gammel windows på den, som jeg ikke bruker. Men jeg får ikke formatert denne. Er det fordi dette er den "hoved delen" av harddisken? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei folkens! I går åpnet jeg kabinettet mitt og stilte det litt på siden, slik at jeg kunne se vifta osv når jeg satt i stolen min her. Mine foreldre reagerte ved å si at dette var "farlig". Jeg har gjort dette før, og jeg har sett tusenvis av andre gjøre det - hvor mye tull er det i dette de sier? Jeg vet det er rimelig med volt her, men.. Noen som har noen mot-argumenter? Eller hva som helst. Litt info. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er ikke farlig. Uansett. Jeg har kjørt PC som var bygget rett på bordet i flere måneder, og det har aldri vært "farlig" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Å bygge rett på bordet er vanlig ja, så jeg skjønner ikke helt hvorfor de sa dette. Er vel kanskje redd for at noen små-unger som kanskje kommer hit skal fikle inni der. Endret 8. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei folkens! I går åpnet jeg kabinettet mitt og stilte det litt på siden, slik at jeg kunne se vifta osv når jeg satt i stolen min her. Mine foreldre reagerte ved å si at dette var "farlig". Jeg har gjort dette før, og jeg har sett tusenvis av andre gjøre det - hvor mye tull er det i dette de sier? Jeg vet det er rimelig med spenning her, men.. Noen som har noen mot-argumenter? Eller hva som helst. Litt info. Er vel forsåvidt ikke farlig med mindre du har en våt hånd eller et vått ben inne i kabinettet og kommer nær et eller flere komponenter. Var en kineser som døde på den måten. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Eller, det er litt farlig dersom man om natten tar feil av PC'en og toalettet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Døde ja.. Ble ikke så lysten nå.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Totalt ufarlig vil jeg si... Er vell mer fobi ved at de antar at det er 220V som suser rundt der nede. Men sterkeste spenningen du finner der inne er 12V, riktignok med nok Ampere til å ta livet av deg, men nå er det ikke så fristende for strømmen å rase gjennom deg når du er tørr da, du er en ganske heftig motstander før den kommer til jord. Om du er våt derimot, da kan det bli attraktivt, men da holder du deg som oftest unna PC skruing, for sjansene for annet blir kortsluttet i prosessen er stor. LES: Lekkende vannkjølings scenariorer. Endret 8. oktober 2009 av 007CD Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg hadde lekkasje på min vannkjøling. HK+CPU+RAM+GPU+1disk fikk seg et realt bad. Kun disken tok skade av det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Døde ja.. Ble ikke så lysten nå.. Nå var denne kinerseren gjennomsvett da han vet et uhell klarte å stikke foten inn i sin åpne PC. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Døde ja.. Ble ikke så lysten nå.. Nå var denne kinerseren gjennomsvett da han vet et uhell klarte å stikke foten inn i sin åpne PC. Hver gang man tror man har laget et helt idiotsikkert system så kommer noen og lager nye og forbedrete idioter. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jøss, jeg har et slikt kabinett liggende i hylla mi, jo! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jøss, jeg har et slikt kabinett liggende i hylla mi, jo! Et slikt? Hvordan? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så folkens...dere som har "kosetid" med pcen bør faktisk slutte med det, siden det er farlig :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå