Scarn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Korleis har det seg at det står at eg har brukt 100/455gb på disk c, når eg veit og har sjekka (markerer mappene og høgreklikk- egenskaper..) at det som er i partisjonen er 22gb? Skjulte mapper?? Nei Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Last ned HD Tune og kjør en "Folder Usage". http://www.hdtune.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det noen her som har peiling på Vista og lyder? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1160165 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det normalt at pakker fra ChilledPC bruker stort mer enn en uke på kun frakt? 01/10/2009 Despatched Er kun en viftekontroller og 3 vifter, tar det virkelig så lang tid? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er aldri umulig at det har skjedd no på veien Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det kan godt hende den venter i tollen. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gav beskjed om å skrive gift og fikk beskjed tilbake at de skulle gjøre det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gav beskjed om å skrive gift og fikk beskjed tilbake at de skulle gjøre det. Tollerene er jo ikkje dumme heller da. De stopper ofte pakker som det står "gift" på Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen her som nøyaktig vet eller har mulighet til å måle avstanden på kjøler festene til GTX 260? Er sikkert mye å forlange, men har ikke mitt kort i hus, så kan ikke måle selv. Har snakket med google, men han sa ikke så mye Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Finn en 3.parts kjøler som passer, og les målene på den Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk for tipset, da er det bare å lete Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Skal du snike noe igjennom tollen så er den eneste metoden for å ødelegge for dem å få det som står på fakturen nedsatt i pris. Har selv handlet på denne metoden og tollerne har tapt litt i monsene sine, og kommer til å fortsette med det. Skal da fanken ikke betale for en haug med hannkatter Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gav beskjed om å skrive gift og fikk beskjed tilbake at de skulle gjøre det. Tollerene er jo ikkje dumme heller da. De stopper ofte pakker som det står "gift" på Okay, men hvor lenge skal de holde pakken min kidnappet før de sender meg en melding? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lengste jeg har venta fra Chilled er 10 dager. Det var også en liten pakke. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Okay, da får jeg bare vente, håper den kommer i løpet av uka. Har lyst på viftekontroller nuuu! EDIT: Wikipedersen, måtte du betale toll når du ventet så lenge? Endret 7. oktober 2009 av Chris_lox Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Må ram volten være så presis som absolutt mulig? For når jeg satte volten til 1.64V og minnehastigheten til 1600MHz fryser PCen seg etter noen minutter. Får heller ikke til og stille den til 1.65, som den skal være. Da flytter den seg til 1.66 og skriften blir rød og det står at CPUen ikke støtter høyere volt enn 1.65. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det kan jo være hk undervolter? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hmm, ja mulig det. Hva er egentlig QPI/DRAM Core Volt? På det programmet som var med hovedkorte TurboV, så kan jeg stille på BCLK, CPU Voltage, DRAM Bus Voltage og denne QPI greia. QPI/DRAM ligger på 1.37500V vist det skulla ha noe med saken og gjøre. Er litt kjedelig og ikke få ytnyttet minne. Kjører de nå på Auto og hastigheten er på 1200MHz. Endret 7. oktober 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Okay, da får jeg bare vente, håper den kommer i løpet av uka. Har lyst på viftekontroller nuuu! EDIT: Wikipedersen, måtte du betale toll når du ventet så lenge? Nope. Men det har nok vært mye flaks inne i det bildet Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Last ned HD Tune og kjør en "Folder Usage". http://www.hdtune.com/ nødt å betale for det. ser ut til at eg har brukt 88gb, men eg finner ikkje ut kor dei blir brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå