Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man spørre om software i denne tråden?

Hvordan program skal jeg bruke for å mounte image (.iso-file)? Alcohol 120%?

Deamon tools? Det fikk pc-en til å klikke

 

Hadde vært fint med link til nedlastingsside

 

Har Win vista ultimate x64.

Lenke til kommentar

*klø seg litt i hodet*

Jeg sitter å forbanner meg over mongo-støy ifra pc'en.

Blir nødt til å investere i et nytt kabinett for jeg får ikke plass til harddiskene mine pga Asus EAH3870 X2. Kortet er mongo-stort jo.

Frister veldig å gå for Lian Li igjen. Har siklet på PCV2000BPLUSII nå rimelig lenge.

Blir vel en Thermalright Ultima 90 som CPU-kjøling, standard vifta til Intel kan brenne et mørkt sted...

 

Er usikker på hva slags kjøle-løsning jeg skal velge til mitt kjære Asus EAH3870X2.

Tokjerners kjøling og jeg har litt problemer med å finne stille kjøling for den med mindre en skal gå for vann da, men det har en ikke helt lyst til å investere i riktig enda..

Lenke til kommentar

NYE V serien til lian-li.

 

eller den nye X serien som er helt rå...

 

http://www.lian-li.com.tw/v2/en/product/pr...amp;ss_index=62

 

også disse ser spennede ut.

 

http://www.lian-li.com/v2/en/microsite2/A77A17e.htm

http://www.lian-li.com/v2/en/microsite2/707110en.htm

 

harV1000B selv, men de jeg linker har de lille ekstra som har kommet den siste tiden som vibrasjondemping, vifteregulering og div annet

Endret av Exentler
Lenke til kommentar

Halla, lenge siden jeg har vært aktiv nå. :p Godt og være hjemme igjen, eller sitter på Internett cafe på Oslo S da, men er hjemme ca i ni tiden i kveld. :D

 

Uansett, har det skjedd noe spesielt de to siste ukene jeg kanskje ikke har fått med meg? Jeg venter nå disse brikkene fra Corsair iløpet av noen dager. Men har ingen DDR3 hovedkort, og de brikkene er ekstra tilpasset nForce 790i brikkesett, så jeg må få skaffet meg et hovedkort.

 

Test på brikkene vil komme på ITpro så fort som mulig.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Hei.

Bestilte meg ny pc for en tid tilbake. Bestilte Gigabyte GA-X38-DS4 Hovedkort. Fikk pakken lørdag. Først nå, klokka 01.30 natt til mandag oppdager jeg at jeg har fått Gigabyte GA-EX38-DS4.

 

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke merka det før. Nå har jeg jo montert hele maskinen, så det frister ikke å ta ut hk og sende inn, for så å vente i flere dager på nytt kort. Hva hadde dere gjort?

 

Er dette kortet bedre enn det jeg egentlig skulle ha?

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Har som nevnt Gigabyte GA-EX38-DS4 og OCZ DDR2 PC2-8000 8GB Platinum Edition 4x2048MB 1000MHz. (5.5.5.18)

 

Pc-en har vært litt ustabil. Den fryser. Tror det har noe med at minnet er feilt stilt i bios.

 

 

 

 

 

226783.jpeg

(Bildet er klikkbart)

 

Cpu-z viser jo at det er pc2 6400 og at det bare er 400mhz :dontgetit:

 

Bør det ikke stå PC2-8000 1000MHz ???

 

 

 

Kan noen hjelpe meg?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Har som nevnt Gigabyte GA-EX38-DS4 og OCZ DDR2 PC2-8000 8GB Platinum Edition 4x2048MB 1000MHz. (5.5.5.18)

 

Pc-en har vært litt ustabil. Den fryser. Tror det har noe med at minnet er feilt stilt i bios.

 

 

 

 

 

226783.jpeg

(Bildet er klikkbart)

 

Cpu-z viser jo at det er pc2 6400 og at det bare er 400mhz :dontgetit:

 

Bør det ikke stå PC2-8000 1000MHz ???

 

 

 

Kan noen hjelpe meg?

 

Siden det er DDR2 så kjører de på 400x2=800mhz

Bare å sette de opp til 1000mhz i bios, er ikke værre.

Endret av marius883
Lenke til kommentar

Tror du at maskinen blir bra da? Slutter å fryse seg mener jeg...

Prøvde å kjøre prime95 nå. Mne maskinen låste seg enda en gang.

 

Når jeg stiller opp frekvensen på minnet så må jeg stille opp cpu (som kjører på 3.0GHZ nå)og?

 

Prøvde i går å sette minne til 1000mhz og cpu til 3.6ghz. Men når jeg starta pcen så klokka den seg selv ned igjen...

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...