Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Akuratt nå har jeg den på rundt rett over 3GHz Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Beste CPU kjøleren til 775 uten push pin i dag er? TRUE/Noctua/Xigmatek Dark Knight Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Okey fikk ikke helt til den Crysis benchmarken... Fortell..? EDIT: FAEN problemet er tilbake.. 45c idle på skjermkort.. jeg tror det er et eller annet programm som holder den kjørendes slik.. :@ :@:@ Endret 6. oktober 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Øy min ligger faen meg på 58 grader nå? Og sitter bare på nettet? Spilte litt wow for litt siden men....? Fikk beskjed om at han ikke fant Crysis etteller anna som jeg regner med var Crysis spill starteren. Dunno. Btw jeg fikk det i gave av en venn som bor ganske nærme avataren min så det kan ha assosiasjoner ditt Mappa heter noe med Crack så.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Åssen kan jeg skru opp GPU vifta? den kjører bare 40% lissm. Imens lar jeg den stå og kjøle seg med kabinett viftene på fult. Brb. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) SpeedFan. Mener dere sliter hvis dere mener at 45 grader (eller 58 for den del) er varmt Endret 6. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hmm da venta jeg 5 min og den har detti ned på 50 grader. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 SpeedFan. Mener dere sliter hvis dere mener at 45 grader (eller 58 for den del) er varmt Det er slettes ikke særlig varmt, men når jeg VET at den klarer 36-37c idle da er do jo en entusiast's plikt å holde denne tempen. XD Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hmm speed fan viser en liten flamme på GPU tempen ? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Beste CPU kjøleren til 775 uten push pin i dag er? TRUE/Noctua/Xigmatek Dark Knight Er det mulig å bytte kjøleren på Dark Knight? Har hørt den bråker, noe jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er ingen fare med den tempen der, Captn Jack. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Beste CPU kjøleren til 775 uten push pin i dag er? TRUE/Noctua/Xigmatek Dark Knight Er det mulig å bytte kjøleren på Dark Knight? Har hørt den bråker, noe jeg ikke liker. Vifta skal være fullt mulig og bytte:) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Beste CPU kjøleren til 775 uten push pin i dag er? TRUE/Noctua/Xigmatek Dark Knight Er det mulig å bytte kjøleren på Dark Knight? Har hørt den bråker, noe jeg ikke liker. Ja, fullt mulig. Jeg syns den ikke bråker noe særlig egentlig.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Da er ny PC'en oppe og går. Skal teste og overklokke i7 920'en nå etterpå å se hvordan det går. En ting jeg lurer på, hvordan vet jeg hvilken hastighet og slikt rammen skal være på? Kjøpte med Corsair Dominator for i7. 3x 2gb 1600MHZ. Så når jeg booten opp at rammen lå på 1066mhz. Kan jeg bare øke hastigheten rett til 1600? Eller må CPUen økes og? EDIT: Og tror dere ikke Amentio sendte meg en 1000gb istede for 750 da! Skal ikke klage på det. ^^ Endret 6. oktober 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 du kan øke ram hastigheten uten å måtte endre på cpu klokken. Men husk å stille spenningen på ram'en til den anbefalte volten som står på RAM'en/pakken Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Okey. På pakke står det 1.65V. Så da setter jeg rammen på 1600MHz og 1.65V. Hva med Latency da? Skal det stå på auto eller må jeg stille det og manuelt? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvis volten er riktig, og hastigheten er riktig, så skal den automatisk gå på "riktige" ram timings. -- tror jeg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva skjedde med 1156 bracektsa til Xigmatek som skulle komme i September? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Hmm, da jeg satte rammen til 1600mhz, vistes ikke noe på skjermen engang. Viste heller ikke hva som var ram-volten så jeg fikk ikke stillt noe på den. Biosen her var litt annerledes enn den forrige. Så jeg droppa rammen nå og satte CPUen rett til 4GHz og Volten på 1.3. Ingen blåskjerm enda, så nå skal jeg stress-teste litt. Edit. Ser at rammen ligger på 599mhz på CPU-z. Så da ligger den vell på 1200mhz nå. Endret 6. oktober 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå