Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øy min ligger faen meg på 58 grader nå? Og sitter bare på nettet?

Spilte litt wow for litt siden men....?

 

 

 

 

Fikk beskjed om at han ikke fant Crysis etteller anna som jeg regner med var Crysis spill starteren. Dunno. Btw jeg fikk det i gave av en venn som bor ganske nærme avataren min så det kan ha assosiasjoner ditt :p Mappa heter noe med Crack så..

Lenke til kommentar

Da er ny PC'en oppe og går. :)

Skal teste og overklokke i7 920'en nå etterpå å se hvordan det går. :p

 

En ting jeg lurer på, hvordan vet jeg hvilken hastighet og slikt rammen skal være på? Kjøpte med Corsair Dominator for i7. 3x 2gb 1600MHZ.

 

Så når jeg booten opp at rammen lå på 1066mhz. Kan jeg bare øke hastigheten rett til 1600? Eller må CPUen økes og?

 

EDIT: Og tror dere ikke Amentio sendte meg en 1000gb istede for 750 da! :D Skal ikke klage på det. ^^

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar

Hmm, da jeg satte rammen til 1600mhz, vistes ikke noe på skjermen engang. Viste heller ikke hva som var ram-volten så jeg fikk ikke stillt noe på den. Biosen her var litt annerledes enn den forrige. :p Så jeg droppa rammen nå og satte CPUen rett til 4GHz og Volten på 1.3. Ingen blåskjerm enda, så nå skal jeg stress-teste litt.

 

Edit. Ser at rammen ligger på 599mhz på CPU-z. Så da ligger den vell på 1200mhz nå. :p

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...