kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, sånn jeg prøvde og beskrive hehe xDBare og ta den rundt alle kablene som kommer ut av PSU, måle spenning, sette opp P = U * I og så får du svaret Noen som kan si meg et sted og få tak i en skjøt til vifte. Har en 120mm som får strøm fra hoved kortet via en 3 pins, fra SystemFan1 kontakten. Vil ikke ha den der men direkte fra PSU en. Snakker kanskje altså om en pin3 til Molex kontakt? Any help would be nice =) Hvorfor vil du ha den feite stygge molexen fremfor en 3pin? Microplex og netshop har ihvertfall 3 pins forlengere Og: YEY, dere husker jeg klagde på høye gpu idle temps? Jeg byttet kjølepasta skjermkortet nå, og idler med 34-35c Herlig :] Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Før jeg plokker frahverandre PCen min og setter i ny hardwaren, lurer jeg på en ting. Dette med kjølepasta, hva er lurest. Tømme alt på mitta slik at kjøleren presser det utoved, eller smøre det fint utover selv, før man har på kjøleren? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Smør det jevnt utover, ikke for mye, ikke for lite. Se filmen hos Youtube Om du bruker kjølepasta som OCZ Freeze (et par grader bedre), så er det litt vanskelig å gjøre det siden den er så hard og "klissete" men det går tilslutt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Eller du tar en ert på midten av cpuen;) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det der var ikke en dum ide. ^^ Skal bruke pastaen som er med Asus kjøleren min. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Når det gjelder kjølepasta så er mindre bedre enn mye;) Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Beste CPU kjøleren til 775 uten push pin i dag er? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Når det gjelder kjølepasta så er mindre bedre enn mye;) Takker for det tipse. Bruker som regel ganske mye, så nå skal jeg bruke mindre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jo tynnere lag jo bedre, personlig så syns jeg det er lettere med barberblad enn fingern( hanske ). Men du finner den metoden som du liker best. Første gangen du tar på kjølepasta med en ny kjøler så bare fest den sikkelig og ta den av for og se om du har sikkelig kontakt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, sånn jeg prøvde og beskrive hehe xDBare og ta den rundt alle kablene som kommer ut av PSU, måle spenning, sette opp P = U * I og så får du svaret Noen som kan si meg et sted og få tak i en skjøt til vifte. Har en 120mm som får strøm fra hoved kortet via en 3 pins, fra SystemFan1 kontakten. Vil ikke ha den der men direkte fra PSU en. Snakker kanskje altså om en pin3 til Molex kontakt? Any help would be nice =) Hvorfor vil du ha den feite stygge molexen fremfor en 3pin? Microplex og netshop har ihvertfall 3 pins forlengere Og: YEY, dere husker jeg klagde på høye gpu idle temps? Jeg byttet kjølepasta skjermkortet nå, og idler med 34-35c Herlig :] Jeg har spiller Crysis nå på beste grafikk og nest beste oppløsning. Og GPU ligger på 66 grader. GTX 260 altså. IDLE er vell rundt det du sier du har nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kjører 260 crysis så bra? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) kjør benchmark-testen i Crysis så vi får se innstillingene osv.? Og si nest beste oppløsning, det spørs jo hvilken skjerm man har:P har man en vanlig 17" så får man ikke samme oppløsningsvalgene som en 20". Endret 6. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Har en 23,6* Acer Kan kjøre en benchmark om noen sier meg hvor jeg laster ned en Først kan jeg si Crysis går relativt bra, men om jeg tar på maks oppløsning så blir det veldig "laggete". Skjermen var relativt billig derfor jeg kjøpte den, men den er ganske bra. Men den kan nok ikke måle seg med de bedre Samsung skjermene Endret 6. oktober 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Om det lagger er opp til hver enkelt bruker, men om du har lav FPS må du måle deg frem til. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du finner benchmark-testen til Crysis under programfiler. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://downloads.guru3d.com/Crysis-Benchma...nload-1791.html Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lasta ned no greier istad som funka greit. Men hvertfall her er resultatene av en Short test. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Noen resultater fra meg; [email protected] GTX260 c216 klokket Very high: Run #1- DX10 1680x1050 AA=4x, 32 bit test, Quality: VeryHigh ~~ Last Average FPS: 27.16 Run #1- DX10 1680x1050 AA=2x, 32 bit test, Quality: VeryHigh ~~ Last Average FPS: 29.08 High: Run #1- DX10 1680x1050 AA=4x, 32 bit test, Quality: High ~~ Last Average FPS: 42.58 Og sist men ikke minst, gulloppsettet mitt: Alt på Very High, unntatt shader, som står på high: Run #1- DX10 1680x1050 AA=4x, 32 bit test, Quality: Custom ~~ Last Average FPS: 36.94 Endret 6. oktober 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Okey fikk ikke helt til den Crysis benchmarken... Endret 6. oktober 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva klokker CPUen din på Captain Jack? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå