Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iom at du skriver ddr3, tipper jeg det er et ddr3 hovedkort?

 

Men dual/trippel channel, så skal de ligge i samme fargekode, annehver har ikke så mye å si med mindre det står noe annet.

Feil, de skal stå annenhver uavhengig av fargekode. Mannen har AMD-kort, der har de saker som "ganged" og "unganged" - er det fargekodene er til.

 

ICE står for IceCreamEater.........
lol'd
Lenke til kommentar

Idag har PC-delene mine ankommet!! :)

Jeg har og tenkt og lage hull i kabinettet for å gjøre det enklere og gjemme kablene. Har et Antec Nine Hundred. Men er litt usikker på hva jeg skal bruke for og lage hull. :p

 

ThomGreen, du gjorde dette i et Antec 900? Hva brukte du? Har tilgang til ganske mye verktøy på jobben, men eneste jeg kommer på å bruke er borr, men de blir litt for småe kanskje.

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar
hullene lager du som du vil og hvor store de trenger og være spørs jo på kabelen som går igjennom.

Men hvis du vil ha det fint også så skaffer du deg sort list eller den fargen som passer ditt kabinett så slipper du skarpe kanter også:)

Nei så pirkette er ikke jeg. :p Tenker at jeg tar den største borren vi har her, så pusser jeg ned kantene med en fil eller noe. Skal lage hull i de "harddisk boksene" og ett eller to hull bak hovedkorte for den 4/6 kontakten på hovedkorte. For den ligger tvers over hovedkorte nå.

Problemet er at jeg har null tålmodighet når det kommer til å bygge PC. Vil få det fortest mulig ferdig for å teste ny-hardwaren, så da blir det jævlig til rot. :p Men denne gangen skal jeg PRØVE å ta det med ro hvertfall. ^^

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...