Meh. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 yay! Fikk mail nå Vi sender produkter fra ordrenummer xxxxxxxxxx ASUS Radeon HD 5870 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort, "Dirt 2" Ser ut som det blir morro i helga Jeg misunner deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Crap. Får ikke bilde på skjermen med min ProLiant ML370. Alle vifter snurrer, og et lys med beskrivelse "4A FAIL" lyser. Noen ide om hva som er galt? Gavekooooort? :3 Finner du ingen manual klistret til sidepanelet/topppanelet? Var det på en eldgammel IBM server jeg kastet for en stund siden. Hvis ikke så burde det være mulig å finne manualen på nettet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det stemmer at det er informasjon i lokket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Finner du noen beskrivelse til feilkoden på den lappen? Burde være det, har sett det på nesten alt av servere jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er jeg ikke sikker på, siden serveren ikke står her. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Arbeidsplassen min, hovedkortet tror jeg er dødt btw Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Så veldig trangt ut, noe som er det værste jeg vet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 + at det der var før jeg fikk strømforsyningen opp på bordet Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvor får du penger fra Nizzen? Må ikke misunne meg på den måten nå som jeg akuratt har bygd ny ! Når jeg først ser noe jeg liker er det vanskelig og ha lomeboka lukket... Får bare innbille meg at det ikke er noe bedre en GTX 260 !!! Aye ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Åh, det banker GTX260... Venter i spenning på GT300 jeg.. Selga unna GTX 260 c216'en min og kanskje kjøpe no med VIRKELIG futt i. Men da burde jeg også oppgradere prosessor til i7.. (stipend)time will show. Endret 1. oktober 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja, venter til etter vinter så tar jeg fatt på i7, skjermkort, hovedkort og kanskje litt ram upgrade. Fikk ikke noe stipend utafor det som alle får på 850 spenn. Så klart har jeg rota bort svarsslippen. Fytte faen ! Ha en fortsatt god kveld, i mårra er det tilbake til droningen min etter en slitsom uke med 3 år gammel bærebar. Gått treigere en fremgangen til i5 festene i kjøle verdenen. Men nå venter et par nykokte egg og en kopp te Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil ha Earl Grey eller Apple ett eller anna Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja, venter til etter vinter så tar jeg fatt på i7, skjermkort, hovedkort og kanskje litt ram upgrade. Fikk ikke noe stipend utafor det som alle får på 850 spenn. Så klart har jeg rota bort svarsslippen. Fytte faen ! Ha en fortsatt god kveld, i mårra er det tilbake til droningen min etter en slitsom uke med 3 år gammel bærebar. Gått treigere en fremgangen til i5 festene i kjøle verdenen. Men nå venter et par nykokte egg og en kopp te Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil ha Earl Grey eller Apple ett eller anna Haha, det har ikke gått tregt. Det tar som regel mellom 2 og 4 uker før slike ting er i orden. + At jeg lukter litt ekstrem off topic Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Innstalert 128 mb mer RAM nå, merker lite... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvor gammel maskin har du når en kan få 128mb brikker!? Må jo være steingammelt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Blir vel mest sannsynlig dårligere, da de andre brikkene klokker seg ned på sneglefrekvens. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Installere 128mb er jo skitlett... 1. Finn en nyere DIMM-brikke. 2. Pell av X antall minnechipper. 3. Putt den i. 4. WIN! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvor gammel maskin har du når en kan få 128mb brikker!? Må jo være steingammelt. En jeg fant på Elkjøp. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hmm endre forrige innlegget ditt Nopros, siste ordet kan du skrive i store bokstaver med tykk skrift. Sånn ellers, hva skjer? Folka har vell ikke lagt seg enda? Nå som jeg endelig har lagt meg ned i senga med min sålangt "rrraske" 3 åring. Hinter til en formatering tidligere i dag. Hater og formatere.... Må innstalere alle de 50 programmene jeg hadde inne på nytt. Og ikke minst alle drivere og ALLE winupdatene. Sikkert restarta gamlingen her MINST 20 ganger på kort tid. Er vell ikke mer og kreve fra en gammal XP som har vært lenger i ventemodus en den har vært på eller av. Hmm ventemodusen fikk meg til og kjøre på 600-700 MB RAM forbruk ved og avslutte ALT av applications. Etter formatering ligger den på snaue 120-130MB muohaha. Men nå må jeg restarte fordi jeg innstalerte active sync her. Brb Yarr ! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Derfor du fikser et Trueimage når du er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå