Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Crap. Får ikke bilde på skjermen med min ProLiant ML370. Alle vifter snurrer, og et lys med beskrivelse "4A FAIL" lyser. Noen ide om hva som er galt?

 

Gavekooooort? :3

 

Finner du ingen manual klistret til sidepanelet/topppanelet?

Var det på en eldgammel IBM server jeg kastet for en stund siden.

 

Hvis ikke så burde det være mulig å finne manualen på nettet.

Lenke til kommentar

Ja, venter til etter vinter så tar jeg fatt på i7, skjermkort, hovedkort og kanskje litt ram upgrade. Fikk ikke noe stipend utafor det som alle får på 850 spenn. Så klart har jeg rota bort svarsslippen. Fytte faen !

 

Ha en fortsatt god kveld, i mårra er det tilbake til droningen min etter en slitsom uke med 3 år gammel bærebar. Gått treigere en fremgangen til i5 festene i kjøle verdenen. Men nå venter et par nykokte egg og en kopp te :)

 

Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil ha Earl Grey eller Apple ett eller anna :p

Lenke til kommentar
Ja, venter til etter vinter så tar jeg fatt på i7, skjermkort, hovedkort og kanskje litt ram upgrade. Fikk ikke noe stipend utafor det som alle får på 850 spenn. Så klart har jeg rota bort svarsslippen. Fytte faen !

 

Ha en fortsatt god kveld, i mårra er det tilbake til droningen min etter en slitsom uke med 3 år gammel bærebar. Gått treigere en fremgangen til i5 festene i kjøle verdenen. Men nå venter et par nykokte egg og en kopp te :)

 

Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil ha Earl Grey eller Apple ett eller anna :p

 

Haha, det har ikke gått tregt. Det tar som regel mellom 2 og 4 uker før slike ting er i orden. + At jeg lukter litt ekstrem off topic :p

Lenke til kommentar

Hmm endre forrige innlegget ditt Nopros, siste ordet kan du skrive i store bokstaver med tykk skrift. :p

 

 

Sånn ellers, hva skjer? Folka har vell ikke lagt seg enda? Nå som jeg endelig har lagt meg ned i senga med min sålangt "rrraske" 3 åring. Hinter til en formatering tidligere i dag. Hater og formatere.... Må innstalere alle de 50 programmene jeg hadde inne på nytt. Og ikke minst alle drivere og ALLE winupdatene. Sikkert restarta gamlingen her MINST 20 ganger på kort tid.

 

Er vell ikke mer og kreve fra en gammal XP som har vært lenger i ventemodus en den har vært på eller av. Hmm ventemodusen fikk meg til og kjøre på 600-700 MB RAM forbruk ved og avslutte ALT av applications. Etter formatering ligger den på snaue 120-130MB muohaha.

 

Men nå må jeg restarte fordi jeg innstalerte active sync her. Brb :)

 

 

Yarr !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...