Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Yupp, han har fått masse tips fra mange. "går og har sex med Noctuaen min" og etterpå skal jeg være utro med Dark Night!! Og hva i svarte har innlegget til Nizzen og gjøre med rasisme? Endret 1. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Mente så klart kjøler og ikke vifte element Ja så på dark knight istad, den er deilig ^^ Men hadde det bare vært mulig og få noe feste Så også litt på coolermaster. Men det er hos komplett som koster en del mer en hos netsopp. Kunne også kjøpt dobbelvifte cpu kjøler Noctua hos komplett. De koster 550 hos netsopp men har ikk til 1156. Og da må jeg til komplett hvor det koster snaue 800 noe som er ganske så uaktuelt. Noen som har noen bra sider fra norge og bestille fra? Som ikke er like kjipe som komplett. Fluesopp: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=496004 Endret 1. oktober 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Litt OT: Captein jack: Hvorfor kjøper du på Netshop om du hater det så inderlig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Ja Captain, det er en mulighet. Eller og vente til butikkene får inn mer 1156 generelt:) Grunnen til at den koster litt over 100 mer hos komplett er jo får at den støttet omtrent alle plattformer da, foreks 1366 utgaven koster nesten 600 på netshop og den støtter bare 1366. Så du må se helheten;) Endret 1. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Coming Soon: http://www.xigmatek.com/product/accessory-...w-ack-i5361.php Yey Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det tar litt tid før alt er på plass når en ny sokkel kommer ut:) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Etter og ha sett litt rundt viser deg seg at gang på gang så viser Prolimatech Megahalems seg og være utragerende best. Dette er en rein kjøleribbe og det følger ikke med vifter, kan faktisk ikke se noe vifte monterings plass på den heller? Men igjen så var det den hellsikkes 1156 sokkelen som var borte At det kan ta så lang tid og lage et lite feste omg xD http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=121040 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er med et feste til 1 vifte på den Prolimatech kjøleren. Men tror det er for en bestemt vifte størrelse. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Crap. Får ikke bilde på skjermen med min ProLiant ML370. Alle vifter snurrer, og et lys med beskrivelse "4A FAIL" lyser. Noen ide om hva som er galt? Gavekooooort? :3 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Etter og ha sett litt rundt viser deg seg at gang på gang så viser Prolimatech Megahalems seg og være utragerende best. Dette er en rein kjøleribbe og det følger ikke med vifter, kan faktisk ikke se noe vifte monterings plass på den heller? Men igjen så var det den hellsikkes 1156 sokkelen som var borte At det kan ta så lang tid og lage et lite feste omg xD http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=121040 Strips og strikk funker aldeles utmerket Ja omg serri det tar lang tid lol xD. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Crap. Får ikke bilde på skjermen med min ProLiant ML370. Alle vifter snurrer, og et lys med beskrivelse "4A FAIL" lyser. Noen ide om hva som er galt? Gavekooooort? :3 Jeg er også ukjent med det problemet. Kan jo alltids prøve google om du så ikke har gjort det. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har guglet lenge uten resultat. Får bare prøve alt mulig og se om noe funker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det medfølgende SCSI-kortet er litt tvilsomt, prøv å kaste det ut. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvordan finner jeg ut hvilket hovedkort jeg har funnet? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 KListrelapper etc. Koble opp og bruke SIW feks går også ann. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Står somregel ett navn eller serie nummer på de, så er det bare å google etter mere info Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fant det ut, det var et HP A7VBX-LA Socket Som med stor sannsynlighet er ødelagt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 yay! Fikk mail nå Vi sender produkter fra ordrenummer xxxxxxxxxx ASUS Radeon HD 5870 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort, "Dirt 2" Ser ut som det blir morro i helga Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fra hvor bestilte du? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fra hvor bestilte du? Komplett.no 1 time etter at korta var lagt ut på siden dems... Så tror jeg var rimelig langt fremme i køen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå