Meh. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Er ikke dette HARDWAREkaféen? EDIT: Relatert til alle OS-innleggene Endret 1. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Drit noå i kabinette da, for faen se på de LYSA DA ! :D driii rått, skal bestille to kabinetter til den prisen ! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hah..ø. du lar deg lure lett. LEs litt rundt så finner du fort at det lyset på bildet er fake. Og du kjøper seriøst ikke nytt kabinett pga lysene? hørt om katoder much? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Woooow.. Grønt neon lys. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tenker du kvalitetsmessig Greenie? Ja, REIN plastikk, gamle standarer som 80mm vifter osv... og ikke generelt noen smarte løsninger heller. Har jo tross alt vært ute tilsalgs i ganske mange år nå Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Woooow.. Grønt neon lys. Hvor får du "neon" fra? Så vidt jeg ser er det lysdioder/LEDs Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ok, men må lage større, eller om mulig hele åpnings siden på kabinettet i glass. Og så fyller jeg på med 5-8 ganger 300mm katoder, så burde jeg være i boks. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehe, husker faktisk da jeg handlet mitt første kabinett. Det var vell hos microplex. Da hadde de det der som ble linket til nå og. Var vell en 5-6 år siden. Da kjøpte jeg Raidmax Scorpion tror jeg det het. Fy satan for et dritt kabinett! Kan vell si jeg var i fjortis alderen og kjøpte det kun pga. de "fancye" lysene og utseende generelt. Har det kabinette enda faktisk, og skal ta det i bruk nå når jeg får ny PC'en. Så skal jeg ha de nåværende delene i den, så jeg får 2 PCer. ^^ Men tviler litt på at jeg får plass til skjermkort i den, siden kabinette er ekstremt trangt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 :D :D :D :D :D :D :D Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Musikken sier alt om kabinettet. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Woooow.. Grønt neon lys. Hvor får du "neon" fra? Så vidt jeg ser er det lysdioder/LEDs Sunbeam Transformer leveres med 1 stk. 10cm grønn katode Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Posteren av linken sier alt om kabinettet Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sunbeam Transformer leveres med 1 stk. 10cm grønn katode Og: 3 stk. 80mm vifter med blå LED Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Posteren av linken sier alt om kabinettet Quoted for truth! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja, og så? Var ikke det vi snakket om. Lenke til kommentar
johome Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er ikke dette HARDWAREkaféen? EDIT: Relatert til alle OS-innleggene Finnes det noe som kalles "Softwarekafeen" eller liknende her på forumet ? Forumet er så svært at det er vanskelig å lete seg frem Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Woooow.. Grønt neon lys. Hvor får du "neon" fra? Så vidt jeg ser er det lysdioder/LEDs Sunbeam Transformer leveres med 1 stk. 10cm grønn katode Overså visst det jeg Captn Jack Yarr'ow !, det var nær på at jeg kjøpte meg NZXT Lexa Blackline for en stund tilbake, men nå i etterkant er jeg veldig glad jeg ikke gjorde det. Jeg har innsett at et kabinett heller bør være solid bygd, har gode løsninger og plass til store grafikkort o.l. Om du vil ha et diskotek, kjøper du det, men vil du ha noe som du ikke vil bytte ut etter et år eller to, ville jeg heller kjøpt noe solid og mer "nøytralt" utseendemessig Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ehm var det rasistisk ment Nizzen? Rapportert. Men ØY, noen som veit om den beste vifta for meg akuratt nå? 1156 altså, om det ikke følger med så hvertfall om det finnes eller kommer til og komme fester separat så care bare link meg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hvordan bør forholdet mellom CPU og Buss være? Er det bedre å klokke med lav multiplikator og høy buss eller høy multiplikator og lav buss? Endret 1. oktober 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Ehm var det rasistisk ment Nizzen? Rapportert. Men ØY, noen som veit om den beste vifta for meg akuratt nå? 1156 altså, om det ikke følger med så hvertfall om det finnes eller kommer til og komme fester separat så care bare link meg Ser ikke hvordan det var rasistisk ment.. Men ja jeg er enig med Nizzen Sokkelen 1156 trenger ikke noen egne vifter.. men cpu kjølere trenger den nok egen festebrakett.. Jeg har flere ganger nevnt Xigmatek Dark knight til deg, og 1156 braketter er på vei inn i markedet. Endret 1. oktober 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå