Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, husker faktisk da jeg handlet mitt første kabinett. Det var vell hos microplex. Da hadde de det der som ble linket til nå og. Var vell en 5-6 år siden.

 

Da kjøpte jeg Raidmax Scorpion tror jeg det het. Fy satan for et dritt kabinett! :p

Kan vell si jeg var i fjortis alderen og kjøpte det kun pga. de "fancye" lysene og utseende generelt.

Har det kabinette enda faktisk, og skal ta det i bruk nå når jeg får ny PC'en. Så skal jeg ha de nåværende delene i den, så jeg får 2 PCer. ^^ Men tviler litt på at jeg får plass til skjermkort i den, siden kabinette er ekstremt trangt.

Lenke til kommentar
Woooow.. Grønt neon lys.

 

Hvor får du "neon" fra? :hmm: Så vidt jeg ser er det lysdioder/LEDs ;)

 

Sunbeam Transformer leveres med 1 stk. 10cm grønn katode

 

Overså visst det jeg :p

 

Captn Jack Yarr'ow !, det var nær på at jeg kjøpte meg NZXT Lexa Blackline for en stund tilbake, men nå i etterkant er jeg veldig glad jeg ikke gjorde det. Jeg har innsett at et kabinett heller bør være solid bygd, har gode løsninger og plass til store grafikkort o.l. Om du vil ha et diskotek, kjøper du det, men vil du ha noe som du ikke vil bytte ut etter et år eller to, ville jeg heller kjøpt noe solid og mer "nøytralt" utseendemessig :p

Lenke til kommentar
Ehm var det rasistisk ment Nizzen?

 

Rapportert.

 

 

 

Men ØY, noen som veit om den beste vifta for meg akuratt nå? 1156 altså, om det ikke følger med så hvertfall om det finnes eller kommer til og komme fester separat så care bare link meg :)

 

Ser ikke hvordan det var rasistisk ment.. Men ja jeg er enig med Nizzen

 

 

Sokkelen 1156 trenger ikke noen egne vifter.. men cpu kjølere trenger den nok egen festebrakett.. Jeg har flere ganger nevnt Xigmatek Dark knight til deg, og 1156 braketter er på vei inn i markedet.

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...