Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I morra kommer lønninga mi inn og da blir den nye PC'en bestilt. Men er fortsatt litt usikker på CPU kjøler og minne.

Trenger jeg 1600mhz eller holder det med 1333 på minne? Stor forskjell på disse hastighetene?

 

Og CPU kjøleren jeg ser på nå er Thermaltake SpinQ. Elsker utseende på den, så det er nesten bare pga. det jeg har lyst på den. :p Har sett litt på tester av den og, og den var ikke så mye dårligere enn Cooler master V8, som kom på topp 2 av beste kjølere. V10 på førsteplass.

 

Her har dere handlekurven min hvertfall.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=53146

 

Går vell ann og overklokke litt med det hovedkorte der?

Lenke til kommentar
Da var litt forskjellig bestilt fra Chilledpc :) Eneste er at når jeg valgte å betale med pay-pal, så skrev jeg inn alt, valgte fortsett, så over betalingen og valgte betal. Deretter loadet nettleseren litt og sendte meg tilbake til paypal-siden. Har jeg bestilt og er pengene trukket? :dontgetit:

 

Du har betalt om du får en kvitteringsmail fra PayPal på summen.

Lenke til kommentar

3 x 120mm yate loon

1 x 140mm yate loon

1 x Scythe Kaze Server 5.25inch Fan Controller

 

:)

 

Fikk ingen kvittering via mail, legger inn bestillingen på nytt nå. Fikk heller ikke opp noen aktive bestillinger på mine sider på chilled pc!

 

EDIT: Da la jeg den inn på nytt og nå skle den rett igjennom, så da er det bare å vente :) Sånn ca hva er leveringstiden på en liten pakke fra ChilledPC?

 

Har forøvrig fått min Dell Studio XPS med 16" full-hd RGB-led skjerm, helt konge bilde! :D

Endret av Chris_lox
Lenke til kommentar

Mamma tok strømmen på rommet mitt for en time siden. Kom tilbake på rommet og skrudde på PCen min nå, og den nektet å gå lengre enn til første skjerm i BIOS. Gikk heller ikke an å trykke DEL for å få opp instillinger.

 

Kan den være død? Ser på det som ulogisk at en PC skal streike bare siden strømmen blir borte.

 

E: Kan det funke å la den hvile en stund?

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...