Chris_lox Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg bestilte det jeg fant med størst airflow og da falt valget på Noctua: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=126061 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 For tredje gang i kveld: http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_in...products_id=230 Er ikke 33 dB veldig høyt da? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Det er stor forskjell på SSD. Spesielt på lese/skrive-ytelse. Kan du gi noen konkrete eksempler? Endret 28. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kjøper man 4 vifter og 1 viftestyring på Chilled Pc UK og totalen kommer på ca 58 pund + 9pund i frakt, hvordan blir det med toll og moms? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er ikke 33 dB veldig høyt da? Jeg stoler aldri på slike målinger. Det finnes flere forskjellige måter å måle lyd på, og de db-tallene som står slik er sjeldent korrekte. De bråker ikke, det kan jeg skrive under på. Du kan alltids gå for en versjon med lavere rpm. For meg er dog kontroll på viftene et must. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Chris: De to gangene jeg har gjort det har jeg sluppet:) Endret 28. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kjøper man 4 vifter og 1 viftestyring på Chilled Pc UK og totalen kommer på ca 58 pund + 9pund i frakt, hvordan blir det med toll og moms? En liten notis om at du er fra Norge i "comments" når du legger inn ordren fikser det Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Kjøper man 4 vifter og 1 viftestyring på Chilled Pc UK og totalen kommer på ca 58 pund + 9pund i frakt, hvordan blir det med toll og moms? Hva med å ta en titt her først? EDIT: Det er stor forskjell på SSD. Spesielt på lese/skrive-ytelse. Kan du gi noen konkrete eksempler? Google noen tester du, vanlige hder blir KNUST...men prisen er høy. Jeg vet forskjellen på SSD-er og normale HDD-er, men det jeg tenkte på var forskjellen mellom en SSD i forhold til en annen SSD Endret 28. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 ja, er forskjell på ssd. Bare se i prisguiden:) Jsg så at dere ikke pratet om vanlig hd så jeg slettet det:P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Altså, pris/ytelse/størrelse henger ikke alltid sammen. Er i grove trekk Intel 80gb og OCZ Vertex som gjelder. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Og hvis det ikke "fikses" blir det 25% moms og hvor mye i toll? Takk for tipset forresten Tenker også på å kjøpe en zalman viftekontroller, er det da like greit å gå for de Yate-loon viftene med høyest rpm, ettersom jeg kan stille de ned til en lavere hastighet? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Dette krevde da utrolig mye googling og hard arbeid å finne frem til.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 OCZ Solid State Disk Vertex 60 GB S-ATA,, 64 MB, 230 MB/s, 135 MB/s OCZ Solid State Disk Core V2 60 GB S-ATA, 170 MB/s, 98 MB/s Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kjøper man 4 vifter og 1 viftestyring på Chilled Pc UK og totalen kommer på ca 58 pund + 9pund i frakt, hvordan blir det med toll og moms? En liten notis om at du er fra Norge i "comments" når du legger inn ordren fikser det Okay, takk for tipset Tenker også på å kjøpe en zalman viftekontroller, er det da like greit å gå for de Yate-loon viftene med høyest rpm, ettersom jeg kan stille de ned til en lavere hastighet? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Riktig. Corporal! Du ødelegger alt! Vi skulle se om han klarte det selv! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Det kan dere jo fortsatt se - http://benchmarkreviews.com/images/reviews...D_atto_test.png - http://i43.tinypic.com/2wqsevq.jpg - http://media.bestofmicro.com/S/Q/116378/or...performance.png Tenkte bare det var enkelt å spørre her siden dere pleier å være hjelpsomme, og hjernen min holder på å sovne/gå i hvilemodus, så da følte den ikke for å se på haugevis av tall Endret 28. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvordan er det egentlig med bestillinger fra Chilled Pc? Hvis man bestiller relativt mye, merker de det fortsatt som gave for deg? I så fall er det en svært attraktiv butikk med mye snas til en billig penge! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 De fikser det meste ja. Send mail til Tom, han er grei. Fikser alt for deg. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Okay, regner med at det er eieren av butikken som man får tak i på den mailen som står under "Contact" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå