Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Altid like morro og høre almenn folk prate om strøm muohaha xD Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Så jeg kan koble en ledningen mellom den lille brune kontakten, og molexen fra strømforsyningen, bare jeg kobler blått på svart, og rødt på gult? EDIT: Må bare forsikre meg om at jeg ikke ødelegger noe Du bør ikke begynne å klippe opp kabelen fra PSU, bruk heller en ekstra som du kanskje fikk med et eller annet hardware du kjøpte. Her er et bilde av vifta jeg fikset. Du kobler 12v eller 5v fra molex mot den som ikke er svart. Så kobler du "ground" mot "ground", altså svart. EDIT: så ikke at du hadde fiksa det, posten din kom mens jeg skrev:) Jeg har ikke klippet i noen ledninger fra PSU, bare tatt noen jeg hadde liggende som jeg festa mellom den lille brune kontakten og molex. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Altid like morro og høre almenn folk prate om strøm muohaha xD Alltid gøy å se dropout-kids skrive! Jeg har fått meg et pent "Warning Overclocked" - klister på CPU-kjøleren for å være "On Topic". Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er ikke noen drop out kiddo ØY ! Har overklokkings sticker på kabinettet jeg og Får skaffe meg en sånn som du har til min fremtidig kjøler og Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er ikke noen drop out kiddo ØY ! Har overklokkings sticker på kabinettet jeg og Får skaffe meg en sånn som du har til min fremtidig kjøler og Bursdag 9 Sep 1992 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hva? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Haha! ja kan tenke meg det er ganske morsomt å lese om oss som ikke har allverdens peiling på navn på forskjellige strøm saker :!: Men klarer meg ganske bra for det om Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er ikke noen drop out kiddo ØY ! Har overklokkings sticker på kabinettet jeg og Får skaffe meg en sånn som du har til min fremtidig kjøler og Jeg måtte bare mobbe deg litt for skrivefeilene. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Pff jeg er anti-norsk patriot. Skrive feil er med vilje som et opprør mot og måtte analysere dikt på yrkesfaglig skole . Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Eller et signal om at det burde innføres mer dikt-analyse på yrkesfaglig skole. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er et bevis på at yrkesfaglige elever kan skrive. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Eller et signal om at det burde innføres mer dikt-analyse på yrkesfaglig skole. Joda, for rørleggere, elektrikere og bilmekanikere må jo kunne analysere dikt mens de jobber, det er jo en selvfølge er det ikke? (Ekstremt sarkastisk her, så mye at det er like før forumet renner over og kortslutter) Endret 28. september 2009 av 007CD Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 1+ Endelig noen som har skjønt det. Nå gjelder det bare å overbevise norsk læreren min Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Eller et signal om at det burde innføres mer dikt-analyse på yrkesfaglig skole. Joda, for rørleggere, elektrikere og bilmekanikere må jo kunne analysere dikt mens de jobber, det er jo en selvfølge er det ikke? (Ekstremt sarkastisk her, så mye at det er like før forumet renner over og kortslutter) Tror ikke helt du tok poenget mitt. Seriøst ment var det heller ikke Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Kanskje på tide å holde seg til topic? Er det stor forskjell på SSD-er? EDIT: Vifta jeg monterte gjør at harddisken holder seg litt kjøligere, i hvert fall Endret 28. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja til hvilke av spørsmålene? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det er stor forskjell på SSD. Spesielt på lese/skrive-ytelse. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Noen som har noen gode 120mm vifter å anbefale? Skal bytte ut samtlige i mitt kabinett og trenger noen som er støysvake men flytter brukbart med luft Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) For tredje gang i kveld: http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_in...products_id=230 Endret 28. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå