hokuspokus111 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har nettopp kjøpt meg 120mm mist og 2 80mm mist vifter. Du hører dem ikke Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 De pusher ikke særlig med luft heller men helt okay. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 I forhold til prisen er de jo ganske greie. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kjøpte en 120mm Mist blå led i forrige uke. Bråker ikke stort men blåser jo faen meg ikke mye heller. Tar du hånda inni vifta 1mm ifra og bli fingerløs så kjenner du litt luft, men ikke noe mer en det. Leverer tilbake den stygge CPU vifta i mårra og må ta og kjøpe noe mens jeg først er innom NetSopp. Noen som har noen erfaring rundt denne ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Yate Loon som er tingen. Har et lite spørsmål (som egentlig er software-relatert ): Noen som kan anbefale/vet av et program som synkroniserer mapper på tvers av disker? Slik at jeg kan kjøre atumatisk backup av gitte mapper på disk A, skjult på disk B. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vil vite det jeg også , lei av å trippel lagre ting jeg laster ned manuelt.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hmm, så hvilke vifter er å anbefale da? Helst fra netshop da det er andre ting derrifra jeg skal bestille. Skal blåse luft på skjermkorte så den bør blåse litt, samt være stille. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Kjøpte en 120mm Mist blå led i forrige uke. Bråker ikke stort men blåser jo faen meg ikke mye heller. Tar du hånda inni vifta 1mm ifra og bli fingerløs så kjenner du litt luft, men ikke noe mer en det. Leverer tilbake den stygge CPU vifta i mårra og må ta og kjøpe noe mens jeg først er innom NetSopp. Noen som har noen erfaring rundt denne ? Denne her gruser den der: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=125010 Eller Noctua;) Endret 28. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Dropp Zalman. De henger ikke med Thermalright og Noctua og de resten av storgutta. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Wiki jo Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) *Tok det over PM* Endret 28. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Kjøpte en 120mm Mist blå led i forrige uke. Bråker ikke stort men blåser jo faen meg ikke mye heller. Tar du hånda inni vifta 1mm ifra og bli fingerløs så kjenner du litt luft, men ikke noe mer en det. Leverer tilbake den stygge CPU vifta i mårra og må ta og kjøpe noe mens jeg først er innom NetSopp. Noen som har noen erfaring rundt denne ? Denne her gruser den der: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=125010 Eller Noctua;) Xigmatek Dark knight parkerer dem begge på pris, ytelse OG utseende! http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=122679 EDIT: woops så ikke at det var en thermalright ultra. okay, den gruser zalmanen hardt. Og så slår den thermalright'en i pris, men ikke i ytelse. Endret 28. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Siden jeg er ganske ny på området, spør jeg dere: Jeg har en vifte med en liten kontakttype (bilde 1), og lurer på hvordan jeg kan koble den til en slik kontakt (bilde 2). Om dette vil fungere, hvilke tilkoblingspunkter skal jeg koble ledninger mellom? Bilde 1, kontakten på bilde har en blå og en rød ledning tilkoblet. Bilde 2 Viften skal brukes i mitt nåværende kabinett, frem til jeg får tak nytt. Endret 28. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hmm, det går ikke. Men syns det øverste bildet var litt merkelig. Men den passer nok på en 3pin på hovedkortet. Noen vifter trenger ikke kobles til på molex, men kan kobles rett på hovedkortet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Kjøpte en 120mm Mist blå led i forrige uke. Bråker ikke stort men blåser jo faen meg ikke mye heller. Tar du hånda inni vifta 1mm ifra og bli fingerløs så kjenner du litt luft, men ikke noe mer en det. Leverer tilbake den stygge CPU vifta i mårra og må ta og kjøpe noe mens jeg først er innom NetSopp. Noen som har noen erfaring rundt denne ? Denne her gruser den der: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=125010 Eller Noctua;) Xigmatek Dark knight parkerer dem begge på pris, ytelse OG utseende! http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=122679 EDIT: woops så ikke at det var en thermalright ultra. okay, den gruser zalmanen hardt. Og så slår den thermalright'en i pris, men ikke i ytelse. Bra du dro frem den;) Jeg følger lite med på luft-fronten, men hadde lett gått for Dark night istedenfor Zalman ja. Men at den parkerer Noctua og Ultra på tempratur vil jeg gjerne ha en link på:)Ikke for at jeg ikke stoler på det du sier, men hvis det er et faktum så har folk en ny vinner på ytelse...og ihvertfall på pris. Noctua er jeg trofast imot uansett:P Endret 28. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Siden jeg er ganske ny på området, spør jeg dere: Jeg har en vifte med en liten kontakttype (bilde 1), og lurer på hvordan jeg kan koble den til en slik kontakt (bilde 2). Om dette vil fungere, hvilke tilkoblingspunkter skal jeg koble ledninger mellom? Viften skal brukes i mitt nåværende kabinett, frem til jeg får tak nytt. Hadde et nesten likt problem. Hadde en slik kontakt som på bildet og loddet den sammen med den andre på bildet. Er det flere ledninger inni den kabelen din?? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hmm, det går ikke. Men syns det øverste bildet var litt merkelig. Men den passer nok på en 3pin på hovedkortet. Noen vifter trenger ikke kobles til på molex, men kan kobles rett på hovedkortet. En slik? Hadde et nesten likt problem. Hadde en slik kontakt som på bildet og loddet den sammen med den andre på bildet. Er det flere ledninger inni den kabelen din?? Det er kun to ledninger i den lille brune kontakten. EDIT: Eneste problem med å koble den til hovedkortet er at ledningen ikke er lang nok Endret 28. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er ledningen for kort så bruker man forlenger;) Forlengere er et must for pcbyggere og viftestyring, helst med mulighet for og koble på tempsensorer:D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bra du dro frem den;)Jeg følger lite med på luft-fronten, men hadde lett gått for Dark night istedenfor Zalman ja. Men at den parkerer Noctua og Ultra på tempratur vil jeg gjerne ha en link på:)Ikke for at jeg ikke stoler på det du sier, men hvis det er et faktum så har folk en ny vinner på ytelse...og ihvertfall på pris. Noctua er jeg trofast imot uansett:P http://www.frostytech.com/articleview.cfm?...2333&page=5 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Yate Loon som er tingen. Har et lite spørsmål (som egentlig er software-relatert ): Noen som kan anbefale/vet av et program som synkroniserer mapper på tvers av disker? Slik at jeg kan kjøre atumatisk backup av gitte mapper på disk A, skjult på disk B. Pathsync kan anbefales, jeg bruker det for å synce laptop og stasjonær med tanke på skolearbeid. Jobber forresten med nytt kjøleoppsett på i7-riggen, noen som vil hjelpe? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1157229&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå