Carl Sagan Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 TRUE i kopper er jo genialt.. Og sikkert svindyrt. Kan tipp 700kr ny pris i begynnelsen.Virker som en svært dum idé. Greia veier jo sikkert god over 1 kg. Tullekopp. Når man passerer 5kg, da skal man klage :!: Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har Centrino 2 kommet? Er ganske sikker på at det ikke er kommet, men noen på forumet som påstår at de har det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 http://arstechnica.com/news.ars/post/20080...nto-august.html Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ok. Sitter nå og bygger maskin, og har surret meg bort i kabelland. Lurer på sys_fan1/2 er, og hva de er til. Lurer også på hvor nb_fan skal kobles til, og om den er nødvendig. Takker for svar Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ta ett bilde av hovedkortet ditt ovenfra, så kan jeg tegne opp hvos NB vifta skal. (Om du ikke gidder, så ligger NB vifta like bak portene på hovedkortet. NB er northbridge, bør ha den på. Taper ikke noe på det. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 "sys_fan X" = kontakt til en av viftene i kabinettet. Har du vifter i kabinettet så kobler du en på en slik kontakt. "nb_fan"= northbridge fan, hvis du ikke har passivt kjøling på NB så kobler du viften på der (NB befinner seg som regel ca midt på over grafikkort og under prosessor). Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Her er bildet: Edit, bedre med bilde? Endret 8. juli 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Ser ingen ting jeg:S EDIT: ser det nå. Woah! Rydd! Hmm ser ikke helt Northbridge porten her, men pleier å være bak alle usb portene osv. (?) Du bør virkelig rydde x] Endret 8. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Du har plugget CPU-Vifta i sys_fan X, og nb_fan er rett på siden av northbridge. cpu_fan, sys_fan og nb_fan markert på bildet. uryddig EDIT: Forresten, du mangler RAM-brikker Endret 8. juli 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Hei. Går og venter på ny pc nå. Så lurer jeg på en ting. Er det vits å legge inn SATA RAID driver? Hva brukes det til? Kan man legge det inn uten floppy? Har brukt og lagt det inn på den gamle pc-en... Endret 8. juli 2008 av JFM Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Ikke lenge til jeg stikker til USA nå. Der skal siste delene til casemodden og filserveren kjøpes inn Kan ikke klage på 750GB disker til 510 NOK Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei.Går og venter på ny pc nå. Så lurer jeg på en ting. Er det vits å legge inn SATA RAID driver? Hva brukes det til? Kan man legge det inn uten floppy? Har brukt og lagt det inn på den gamle pc-en... Hvis du skal bruke RAID; ja. De fleste RAID-driverne kan også legges inn via CD/DVD. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du har plugget CPU-Vifta i sys_fan X, og nb_fan er rett på siden av northbridge. cpu_fan, sys_fan og nb_fan markert på bildet. uryddig EDIT: Forresten, du mangler RAM-brikker Veit, skal rydde osv senere når jeg får satt på plass allt. Og veit, mangler ram, venter som en liten unge. Takker for svar Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei.Går og venter på ny pc nå. Så lurer jeg på en ting. Er det vits å legge inn SATA RAID driver? Hva brukes det til? Kan man legge det inn uten floppy? Har brukt og lagt det inn på den gamle pc-en... Hvis du skal bruke RAID; ja. De fleste RAID-driverne kan også legges inn via CD/DVD. Men du mener at jeg bare skal gi pølse i å legge inn SATA RAID driver siden jeg ikke skal bruke RAID? Er noob på dette Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du kan gi hvilken matrett du vil... Hvis du ikke skal bruke RAID trenger du heller ikke driverne til det. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ok, finner ingen plasser å sette disse kablene på. HAPL? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ok, finner ingen plasser å sette disse kablene på.HAPL? Floppy? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ahh, sånn eldgammal diskett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå