Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, plugger ut vifta, så skal jeg se.. Blir litt tydeligere dà.

 

EDIT: Hmm 100% load uten vifte. Realtemp klatrer til 70c, Smartguardian var oppe på 56c

 

 

Bagatelledit:

P183 er litt dumt lagd egentlig. Siden skjermkortet er såppass langt som det er, lager det et nytt "kammer" hvor ingen "inn"-vifter dytter luft inn.

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar

Vist jeg bruker en SSD som OS-disk. Vil da spill gå bedre, selv om de er på en annen disk?

 

Har litt lyst på en rask OS-disk sjø, men det eneste "tunge" jeg gjør på PCen er spilling, og spill tar plass. Så derfor blir det for dyrt vist jeg må kjøpe flere SSD disker.

 

Ser på prisguiden at en Samsund Spinpoint F1 500gb har 300 MB/s, 175 MB/s og en SSD på 30gb og som koster det dobbelte har 230 MB/s, 135 MB/s.

Er den vanlige harddisken raskere enn SSD'en?

Lenke til kommentar
Vist jeg bruker en SSD som OS-disk. Vil da spill gå bedre, selv om de er på en annen disk?

 

Har litt lyst på en rask OS-disk sjø, men det eneste "tunge" jeg gjør på PCen er spilling, og spill tar plass. Så derfor blir det for dyrt vist jeg må kjøpe flere SSD disker.

 

Ser på prisguiden at en Samsund Spinpoint F1 500gb har 300 MB/s, 175 MB/s og en SSD på 30gb og som koster det dobbelte har 230 MB/s, 135 MB/s.

Er den vanlige harddisken raskere enn SSD'en?

 

Les denne artikkelen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...