Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen av dere som har opplevd at skjermen fryser om man stilelr Volten for lav? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jess, da har du for lav spenning for klokken. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Yepp, hater det Stilte akurrat DRAM for lav og da frøys dritten tvert... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Bli vant med det;) Man opplever en god del av det når man prøver og finne 24\7-klokken sin. Og hvis man vil være nøye så skriver man ned hva de diverse komponentene liker og ikke liker. Endret 19. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hva skjer hvis GPU tempen blir for høy (f.eks når man spiller) ? Er det slik at dataen slår seg av ? Det har nemlig jeg opplevd når CPU tempen blir for høy. Endret 20. september 2009 av johome Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ja, enten det eller blåskjerm. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Yep, eller at skjermdriveren slutter å virke, kutter ut spillet. Captn: Volt på RAM står som regel på rammen eller esken. Altså hva du burde ha. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gpu kan også klokke seg ned, 3870-kortet som er i damas pc klokker seg ned når det blir for varmt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ahh.. Selv gjør ikke min GTX260 det, men når kortet ikke brukes særlig (sånn som web surfin o.l) så klokker den ned til 301/602/100 Klokken min ligger vanligvis på 756/1512/1053 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det heter for lav spenning, ikke for lite volt folkens. Bare en liten ting jeg irriterer meg over her i tråden. No offence. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ahh.. Selv gjør ikke min GTX260 det, men når kortet ikke brukes særlig (sånn som web surfin o.l) så klokker den ned til 301/602/100 Klokken min ligger vanligvis på 756/1512/1053 Det er vanlig fakktisk, en 2d-mode og en 3d-mode. Kake: Man kan si begge delenene egentlig:P Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fluesopp: Sikker på det? Har fått det trykt inn i hodet at man sier for høy/lav spenning fremfor for lite/mye volt av elektrolæreren jeg hadde i fjor. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har du piskakrem pus ? skal ikke kverulere på hva som er skole-rett...der suger jeg:P Men føler det blir bagatell:) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 I overklokkingsverdenen er det vanlig å si lite Volt i allefall. Dette er for å gjøre det litt enklere for enkelte å vite hva de skal se etter når spenningen skal opp. Bare du ikke blander strøm og spenning, for det er ikke så spennende Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kake: Man kan si begge delenene egentlig:P Nei. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) så du kan ikke si "sett opp spenningen på cpuen"? Forstår jo at "sett opp strømmen på cpuen" blir feil. Jeg kan faktisk og klokke, og så lenge man kan forklare det så folk forstår så syns jeg hvor rett man skriver det er uvesentlig. For meg blir dette en bagatell siden de fleste med noe mellom ørene burde forstå det, og dermed blir det kverulering. Men jeg skal absolutt ikke si noe på hva som er rett og feil. Jeg skriver så mye feil uansett. Men siden alle sier bare Nei, så er det noen som klarer og forklare det da? Endret 20. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Okaaay, fant ut at jeg måtte ha et program kalt smartguardian for å endre cpu vifte hastighet Jeg ser at Smartguardian/Dfi programmet viser lik temp som BIOS, men den tempen virker litt vel lav. Hvilken skal jeg stole på? Bios eller realtemp?... Det er forresten forholdsvis kaldt på rommet nå, to vinduer åpne. Igår viste bios 32c Kjøleren føles heller ikke varm ut itdetheletatt, tilogmed på varmerørene Endret 20. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg stoler ikke på det bios sier , går mest utifra Realtemp eller Coretemp. det beste hadde jo og måle selv såklart. Endret 20. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvordan måler man selv? Sette måleinstrument direkte på cpu'en? Hvordan kan jeg da vite om det er korrekt iom at da er jo kjøleren av. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 en måte er foreks. og lage en liten grop i hs`en på cpuen og ha en sensor der. Finnes også laser-måling, som du peker på område du vil måle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå