Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om dette stemmer?

 

Details of ATI’s next high-end graphics card, the Radeon 5870, have surfaced on the webs. The new chip, also known as the RV870, is expected to hit stores in the US on Tuesday 22nd September and in Europe on the 23rd. The HD 5850 will launch on the same day.

 

Håper det. For det er kun skjermkorte jeg venter på nå. :p Så skal det bestilles CPU, Hovedkort og ram.

 

Passer socket 1366 kjølere med 1156? For når jeg søker etter kjølere til 1156 så står det kun 1366. :hmm:

Er denne jeg skal kjøpe meg. Cooler Master V8

 

Ifølge prisguiden passer denne til 1156, men det står jo ikke på noen av de sidene de selger den.

Lenke til kommentar
Noen som vet om dette stemmer?

 

Details of ATI’s next high-end graphics card, the Radeon 5870, have surfaced on the webs. The new chip, also known as the RV870, is expected to hit stores in the US on Tuesday 22nd September and in Europe on the 23rd. The HD 5850 will launch on the same day.

 

Håper det. For det er kun skjermkorte jeg venter på nå. :p Så skal det bestilles CPU, Hovedkort og ram.

 

Passer socket 1366 kjølere med 1156? For når jeg søker etter kjølere til 1156 så står det kun 1366. :hmm:

Er denne jeg skal kjøpe meg. Cooler Master V8

 

Ifølge prisguiden passer denne til 1156, men det står jo ikke på noen av de sidene de selger den.

 

Ja, det stemmer det med Ati:) Om du får kjøpt det da er noe annet vel og merke.

Sjekk 58xx-tråden;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...