kloningen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 FÅSEDENSTYGGEBOKSENTHOMGREEN! Må se om den virkelig er så stygg Hvilken boks?`P183 har ikke noen stygg boks.. Bare p193 som har det. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Huff så trang kassa di er ThomGreen. Er selv ferdig med Peugeot type skruing i PC, gammel kabbisen min var alt for trang for min smak så det ble Maxi Tower fra Lian Li, PC-A71 faktisk og fytti katta så mye plass jeg har å jobbe med nå. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hadde ikke gjort noe om jeg valgte 1200 framfor 902 nei MYE større plas og ikke minst bedre lufting med vifter alt. I midi towers er det så liten plass til tider at jeg nesten griner.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Selv om man lager OC-kafè så kommer de samme spørsmålene om klokking, det er så mange bra guider på nettet at det er vondt. Forstår ikke at man ikke leter etter de istedenfor og sitte og vente på svar, ikke sikkert man får svar engang. Så hvis man lager en OC-kafè så tror jeg det er en god idè og legge en haug med linker til guider på nettet i førsteposten og at folk skal lese den før de spør. Og ja, det tar litt tid og lære seg klokking, men likerman det så er det tiden verdt:) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja. Fikk du med deg at den finnes en btw? Kan jo oppdatere den bare, den er fra 2003 og har 34 sider ink 2009. Men jeg legger meg, vet ikke faen hvorfor du hadde intensjon om og plutselig logge deg på 3 på natta lol Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 for jeg sover maks 4-5 timer i døgnet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hadde ikke gjort noe om jeg valgte 1200 framfor 902 nei MYE større plas og ikke minst bedre lufting med vifter alt. I midi towers er det så liten plass til tider at jeg nesten griner.. Nåja... Du kan få det helt "utrangt" hvis du bare gidder. Kabelrydding. Antec 900'en jeg var på vei for å modde på nytt, men som står i garasjen nå har jeg kuttet noen hull i, de hullene gjorde kabelrydding så godt som perfekt i den kassa, så ikke en jævla kabel nesten :] P183 er mye større enn 900/902, spesielt i høyden. Og den føles 100 ganger mer solid :] Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Lyst å kutte ekstra hull i min Antec 900 og. For jeg har ikke sjangs og gjemme kablene mine med de to hullene som er fra før av. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Bilder fra når jeg gjorde det: Hvis du lurer på hva det hullet i harddiskboksen er godt for, sjekk TJharlow sine videoer på youtube, husker ikke hva filmen heter men er 1200 eller noe.. Kablene fra harddiskene syns ikke idetheletatt. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja det var ikke dumt. For det er S-ATA kablene som synest best i kabinettet mitt. Og IDE kabelen. Men den skal bli byttet ut me sata siden DVD spilleren min så vitt funker lengre. Jeg kan ikke se for meg at ledningene blir lang nokk, når jeg "gjømmer" de bak kabinettet. Men vi får se. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Joa, så legger du alle molex kontaktene bak også, SATA ledningene rekker uansett. EDIT: Yay komplett har sendt bakplaten til cpu kjøleren min nå :] Yeiii Endret 18. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Trenger ikke borre noen hull i 902, alt er gjemt bortsett fra noe som ikke kan gjemmes. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det er kjekt å borre hull til dvd rommen og harddisken. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Trenger ikke borre noen hull i 902, alt er gjemt bortsett fra noe som ikke kan gjemmes. du TRENGER ikke nei, men blir mye bedre om du gjør det. Alt er ikke gjemt bort nei. Post bilde av kabinettet ditt inni. Endret 18. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Alt kan gjemmes så og si, men man må av og til tenke litt utenfor "boksen" Men gi oss bilde da:D Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Helt på trynet at NetShop ikke har sånn stygg postautomat. Helt ubrukelig, får ikke overklokka videre før mandag, netshop can suck my kiss as.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du kan hente varer hos Netshop både i Sandefjord og i Oslo. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Helt på trynet at NetShop ikke har sånn stygg postautomat. Helt ubrukelig, får ikke overklokka videre før mandag, netshop can suck my kiss as.. Vis oss bildeeeeeeeeeeeeeeeeeeer av pc'en din.. Og jo du kan hente ting hos Netshop.- Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kan en PSU bli ødelagt av å være 20 cm i fra en magnet? Prater om magnetene du finner inni en Logitech Z-5500 subwoofer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå