Martin HaTh Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvis man skulle kjøpe ny PC neste sommer, tror dere at det ville vært best å kjøpe: - i5 - i7 - Quad - Eller ikke bytte ut prosessor? (Har E8400) Vet det kan bli en del gjetting, og at mye vill skje, men hva tror dere? Med tanke på bare spill egentlig.. Gjør ikke så mye annet ressurskrevende. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Neste sommer? Om et år? Da er dagens prossesorer en kjerne content mann Vent og se sier nå jeg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kaptein Jack har et poeng der, 1 år er mye i PC-verdenen. Men det må nok bli av 1366-sokkelen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har et spm Har so sagt ny gamer men har ikke noe trådløst nettverks kort, og her jeg er nå har jeg ikke cat 5 kontakt i veggen og må drasse milevis på en mil lang kabel til ruteren... Men har som sagt en gamma lbærebar med raskt trådløst nettverk. Så spørsmålet er om det går an og opprette noe mellom disse? At jeg kobbler kabel mellom stasjonær og bærebar og kobler den bærebare opp til trådløst nett. Går dette? I så fall hvordan? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 My eyes cried. :] Hmm tror det går på en eller annen måte, men om det går særlig fort er et annet spørsmål.. Bare kjøp deg en helt kurant USB wlan dongle :] Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vet søstra mi kjøpte en sånn som ho ikke bruker leger, men faen kvinnfolk er så vimsete på sånt at det ser ut som en umulig oppgave og finne. Så på gigabit netterks kort kosta fra 6-800 spenn. Jeg vill opprette bro bare Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jaja, det koster å være mann. Du skriver mye feil forresten. Måtte bare få det ut. :!: Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vet jeg skriver mye fei:P Blir sånn når en skriver rundt 20 bokstav ruter i sekundet og datan er kompitabel med 8 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Så sakk ned litt da vel :] For å holde meg ontopic: -yei, Får både kabinett fra Amentio OG Hovedkort fra komplett i morgen! Har på følelsen av at det blir en bra dag! (Om bare komplett husket å legge ved backplate monteringen til cpu kjøleren min som jeg glemte igjen på hovedkortet jeg sendte inn for RMA. De sa de skulle få det med, så regner med at de husker det. ) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nice, har enda ikke fått bestilt no Ser ut som jeg har svineinfluensa, hvertfall noe i den duren Og til fredag er jeg enda lengere borte fra komplett så jeg MÅÅ bli frisk Foresten, har du sånna luft filter på viftene foran på antec nine hundred kabinettet ditt? Siden dtt lyser ganske mye bedre en mit :/ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nope, har ikke det. Antec 900 har ikke støvfiltre. Antec 902 har det. Lett å fjerne. Men har noe med at jeg bruker helt andre vifter enn deg. De blå antec viftene lyser såvidt. Viftene jeg bruker er også gjennomsiktige. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Lyser de bedre når de er gjennomsitkige? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Lyser kanskje ikke bedre, men lyset kommer mye bedre fram da du kan se lyset gjennom vifta.. Lys avhenger av hvilken vifte det er. Tror ikke støvfilter har så mye med saken å gjøre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ja, de gjør nok det. Om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det jeg har planer om og kjøpe når jeg blir frisk: 120mm vifte til glasset Kald katode med inverter blå. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Lukter jeg svindel-pris? ja.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Lyser kanskje ikke bedre, men lyset kommer mye bedre fram da du kan se lyset gjennom vifta..Lys avhenger av hvilken vifte det er. Tror ikke støvfilter har så mye med saken å gjøre. Njaa det støv filteret er ganske mørkt og mindre "gjennomserbart". Så det blokker nok litt lys. Lukter jeg svindel-pris? ja.. På katoda? Ganske dyr til abre være med en katode... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Wow. Dyrt. Mye billigere på Netshop a gitt. Basic kit Katode Samme type vifter som jeg har, bare i blått (Litt svake, men du hører dem ikke idetheletatt) Endret 16. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Den vifta var jævla dyr men regner med at den får være bra Men har netshop postautomat? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Yep, både i Oslo og Sandefjord. EDIT: leif. Endret 16. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå