Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe ja det er sikkert lov og overdrive her ja :D

Tar som regel på jording og umalte skruer og slikt på kabinettet, og vasker meg, men er ikke like forsiktig ved slike mindre inngrep.

 

Spørsmål:

Har som sagt + og - knapp på hovedkortet som stiller 1Hz om gangen. Men kan jeg bare trykke i vei når som helst? Eller kun når datamaskinen er AVSLÅTT? Frister litt og +'e på :D

Lenke til kommentar

Heh hadde en episode her med min bærebare hvor kabelen sto i, batteriet sto i og ikke minst dataen sto i Ventemodus. Og jeg dro ut minnekortet som aldri før og satte det inn igjen. Helt til det lukta forjævelig brent, sånn at jeg skulel til og finne brannapparatet og løpe i hvert rom i huset og sjekke. Men neida så klarte jeg og ta på RAM brikka og samtidig få noen heftige brannsår :D

 

Da var det av og ut med alt :p

Men ja alt overlevde faktisk, kanskje blitt litt slitent men pff :)

 

Be aware for sharp fans. lol.

 

Hehe, kom fakisk bori topp vifta mi istad. Var ikke så deilig det nei, sikkert et par mm til og jeg hadd vært en eller to fingre mindre :p

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Neinei, slike "harde" operasjoner gjøres uten strøm. Men hender gjerne jeg fikler litt med vifter og katoder osv mens kjerra går.

Be aware for sharp fans. lol.

 

spess. de kraftigste Delta-viftene :dribble:

 

De er skumle de! Har 2 stk, begge uten noen form for deksel. Er ganske nervøs når jeg må flytte på de når de spinner :D

Tror jeg leste om en på XS som hadde kappet tuppen på den ene fingeren ved hjelp av en detla vifte!

Lenke til kommentar

Har et gammelt Geforce 6800GT jeg har hatt lenge.

Testet det først i E8400 riggen får å se om det fungerte. Det fungerte veldig bra, og maskinen lot jeg stå på i noen minutter. Drivere var ikke innstalert.

 

Flyttet det over til min i7 rigg, og startet opp pcen. Ca. 10 sekunder etter jeg er kommet inn i windows blir skjermen svart. Det kommer opp et slikt tegn på skjermen som blinker "-".

Det er ingenting jeg får gjort så skrur av pcen og tester igjen. Får akkuratt det samme resultatet.

 

Hva kan dette skyldes??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...