Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yep :)

 

Men da blir det katode, basic kit og blå vifte i handlekurven :)

Men en ting jeg må si om den HERLIGE gameren min er at alt går faens fort, bare det og unzipe no eller og flytte en mappe til en annen eller fra en ekstern og inn på min gå minst 3-4 ganger så fort og jeg ELSKER DET ! :)

 

Welcome to the club.

 

 

Selv har jeg ikke pc nå... Venter på at Komplett skal få fingern ut av rævva og sende meg nytt hovedkort.. (De har godkjent RMA'en..)

Også venter jeg på et herlig stykke Antec P183

Lenke til kommentar

Har foresten et minus med kabinettet. Version to av nine hundred har lik vifte som twele hundred, altså toppvifta stikekr litt opp fra kabinettet og blåser som faen ut til sidene. Så jeg som har kabinettet oppå pulten ved siden av skjermen samtidig som jeg er forskjøla og heftig hals virus som gjør halsen så sår at jeg skulel tru jeg har en hals versjon av nyrestein, gjør vifta til en levende bombe for meg. Så fort jeg setter meg ned så komemr hosteanfallet...teite vifte faen .

:(

 

Yep :)

 

Men da blir det katode, basic kit og blå vifte i handlekurven :)

Men en ting jeg må si om den HERLIGE gameren min er at alt går faens fort, bare det og unzipe no eller og flytte en mappe til en annen eller fra en ekstern og inn på min gå minst 3-4 ganger så fort og jeg ELSKER DET ! :)

 

Welcome to the club.

 

 

Selv har jeg ikke pc nå... Venter på at Komplett skal få fingern ut av rævva og sende meg nytt hovedkort.. (De har godkjent RMA'en..)

Også venter jeg på et herlig stykke Antec P183

 

 

Oo nice :)

Åssen hovedkort kjøper du?

Lenke til kommentar

Fant disse hos komplett for 125 spenn. Skal vist nok være med invertero og bryter, Men litt dyrt for bare en katode? Men på en anna side ser røret litt lengere ut kanskje.

 

Prøvde foresten Batman i 3D nå. Like rævva med 3D briller som det alttid har vært, kanskje litt bedre med de vanlige ikke papir brillene som vistnok koster 1200 elns... Har dog ikke sånn 4000 kroners 120Hz skjerm heller. Som vistnok bare er i 22 tommer. Lol.

Lenke til kommentar

Jeg ELSKER komplett! :D

Melding fra Kundesenter:

Erstatning for returnert vare, RMA XXXXXXXXX. Erstattes med DFI LanParty UT P45-T2RS, varenummer 417585 etter

ønske.

Komplett er faen meg gull. Det kortet koster 1800,- mens 780i koster rundt 1300-1500 (om jeg ikke husker feil). (var et 780i jeg sendte inn)

 

 

EDIT; fjerna no info.

 

Liker ikke p183. Det har en ekkel boks.

 

Nei, du tenker på p193 du? .. Den med den stygge boksen på siden?

Endret av TSP
Slo sammen to poster (dobbelpost)
Lenke til kommentar

Hmm kunne jo ha valgt DK varianten, men likte utseende på Ut bedre.

 

ALT klokker bedre enn et nforce 780i x]

 

 

Oi. Sjekket netopp prisene.

 

780i hos komplett = 1099,-

 

DFi kortet jeg FÅR av komplett = 1895,-

 

 

:D

Det er det jeg alltid har sagt, Komplett er best uansett hva.

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar

Cap: Hvor godt kortet klokker ville jeg ikke sagt noe på før man tester manuelt;)

Auto-klokking som de fleste hk har er ikke så vansklig og "sette opp", sett på altfor mye volt på det meste så er man sikker på at cpuen er stabil osv.

Men fin pris på det :D

 

 

Green: Var en E3210( Xeon versjon av E8500 ) jeg brukte på Ut og det fungerer bra sammen.

Kortet er bare ikke noe glad i høy fsb, men 4ghz skal du klare ganske greit ja:)

Lenke til kommentar
Likte hovedkorte jeg kjøpte veldig godt, må være det letteste hovedkortet og overklokke med og tror jeg :D

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=491781 til utrolige 995,-

 

Auto klokking er ikke bra.. Ber om kort levetid på prosessoren når den kjøres på så høy volt som din. (var det ikke 1.4 et eller annet den kjørte på 3.33? )

 

 

Amanita: Ah høres bra ut :]

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar

Foresten en ting med i5en er at den har en turbo boost som funker som en oc'er i seg selv.

 

sitat fra mpx:

"Prosessorene har en "Turbo Boost"-funksjon som øker klokkefrekvensen automatisk etter behov, og denne funksjonen gjør faktisk at Core-i5 serien kan måle seg med Core-i7 serien i flere tester! Dette er spesielt merkbart i programmer som drar nytte av høyere klokkefrekvens, slik som for eksempel de fleste spill."

"Faktisk kan klokkefrekvensen nå helt opp til 3,2Ghz i enkelte situsjoner!"

 

Så egentlig så kan jeg vell spare datamaskinen for mine slitasje ved og skru av OC GENIE dritten og heller la it turboen gå sin gang :D

 

Merka faktisk ikke noe merkbar forskjell tror jeg etter overklokking. Så det er nok sant som de sier. Men en ting må jeg si som jeg har lurt litt på, hvis jeg overklokker som nå til 3,3 vil turbo boosteren til i5 fortsette da? For hvsi den fortsetter videre til 4GHz så er det vell ENDA mer tidlig pensjon her i hus :D

 

Hvertfall for dataens skyld :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...