kloningen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kanskje si hvilke spill du spiller 0_o? Anywho... Driver å prøver å feste en vifte bakerst i Antec 900 kabinettet her...MEN finner ikke de riktige skruene, de er alt for korte. Kan noen med dette kabinettet skru av viften og ta bilde av skruene? Tror jeg har forveksla dem med noen andre skruer og shit.. Takk ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 ThomasT-93: Jeg vet hva jeg går for=) Går for et 4870 1gb når det kommer=) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Anywho... Driver å prøver å feste en vifte bakerst i Antec 900 kabinettet her...MEN finner ikke de riktige skruene, de er alt for korte. Kan noen med dette kabinettet skru av viften og ta bilde av skruene? Tror jeg har forveksla dem med noen andre skruer og shit.. Takk ^^ Problem solved... Teip x] EDIT: Riiiight, de siste 24 timene har jeg vært på konstant jakt på noe jeg kan bruke penger på, valgene var: Asus Eee 900/9001 Speilrefleks kamera Gitar Ett 9800GTX til. Så alle de valgene unntatt 9800gtx'en må jeg spare mer penger for å få råd til, så valget falt på Ultimat dataytelse x] GreenSLi will be complete! Idè jeg fikk sånn helt ut av lufta nå: Hadde det ikke vært litt gøy hvis noen hadde laget en tråd "Måndtens (Faen åssen staver jeg "måndtens" ?!) Datamaskin" Hvor brukerne kunne stemmt på folk osv. Hadde vært enda tøffere om Hardware.no hadde gjort dette på selve Hw siden ^^^(i håp om å ikke få for mye Pimp my pc preg) Endret 2. juli 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Faen da, rammen min er utsatt til 8. Blir bare forbanna gal nå, ventet i en halvannen måned på alle delene. So, noen som vet om ddr2 ram som kan erstatte denne?(Skal ha 8 gig) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Yay... Komplett får kortet fikset i morra, så sender de det forhåpentligvis i morgen også. :] Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Faen da, rammen min er utsatt til 8. Blir bare forbanna gal nå, ventet i en halvannen måned på alle delene.So, noen som vet om ddr2 ram som kan erstatte denne?(Skal ha 8 gig) Kjøp fra memoryc.com De holder til i irland, og har det beste innen ram! Har kjøpt derfra flere ganger. Sist jeg kjøpte derfra var bare 3 uker siden. Det tok bare 3 dager fra jeg bestillte, til det var fremme til meg 2 stk av disse er hva du har lyst på http://www.memoryc.com/products/descriptio...inks/index.html Endret 2. juli 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hmm kansje det, uansett 1003 takk Hvis jeg kjøper de i morra, når tipper du jeg vil få dem? Tirsdag? Endret 2. juli 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hmmm kanskje deeeet... Eller, har ikke merket at jeg "trenger" mer ennå...Driver å ser på litt speilreflekser nå (må legge på litt penger da seff) Muligens ja, men du hadde no fin fin kvaltitet med kamereaet du brukte i workloggen Kan spare pengene? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hmm,tror det er en slags magisk kraft som prøver å hindre meg i å kjøpe ting.. -_-" Plutselig så var Evga9800GTX'en til multicom gått ut, og ble ikke solgt lenger. Jaja, komplett neste.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Har bestilt dette nå. Har jeg bestilt katta i sekken? Tenker at jeg skal klokka cpu litt Endret 3. juli 2008 av JFM Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Skal være helt OK det der Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Evig hat over sommervarme. Min nybygde server blir ustabiil Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fått de nye delene nå WheelMan? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ca hvor mye kan man klokke C2D E8400 til på stock kjøler? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tror nok du skal klare 4 hvis jeg ikke er helt på jordet=) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tror ikke du bør bruke stock kjøler da XD Har min på 3.6GHZ, blir ikke NOE varmere. Bruker zalman cpu kjøler nvidia versjon.. (orker ikke linke nå) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tror ikke du bør bruke stock kjøler da XD Men penga rekker ikke til kjøler (enda) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Så lenge man ikke øker volten så går det fint med stock kjøler( litt økning går, men det må være lite), men hvis man må øke volten litt så bør man ha en bedre kjøler ja=) Men det kan du ta hvis du finner ut at du trenger det Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Fått de nye delene nå WheelMan? Jau.. ..a can of whoop-ass arrived this morning! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Trenger svar kjapt. Er det dumt å handle på Meeter.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå