Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvor får jeg tak idet? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 netshop har det. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) å så det ikke Sånn: ? Sunbeam Kald Katode Basic Kit 2x Blå kald katode Endret 15. september 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Linkene er bugga. Ommg siste gang jeg bestiller fra Amentio.. ever. Bestilte på onsdag, ble "sendt ut" igår, den har ikke flyttet seg en jævla cm idag.. Ligger i Trondheim.. Gogo Komplett's 1-2 dager levering. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Microplex har billige katoder og andre casemods. linkyy Men disse er uten basic kit. Men det koster jo bare 34kr for en slik og så. Endret 15. september 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hos komplett henter jeg varene noen timer etter bestillig som regel jeg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Microplex har billige katoder og andre casemods.linkyy Men disse er uten basic kit. Men det koster jo bare 34kr for en slik og så. Microplex og netshop har samme varer og priser. (Netshop eier microplex). Men ja, sunbeam katodene til netshop/micoplex er billige og bra! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Linkene er bugga. Ommg siste gang jeg bestiller fra Amentio.. ever. Bestilte på onsdag, ble "sendt ut" igår, den har ikke flyttet seg en jævla cm idag.. Ligger i Trondheim.. Gogo Komplett's 1-2 dager levering. Utålmodig? Opp hit tar det lett 1- 1 1/2 uke før jeg har ting. Uansett hvor jeg bestiller fra. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Åssen fungerer det? Koble katodene i inverter og inverter i hovedkortet? or what? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Behold great skills in paint: Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 mM i see, men hvor kommer "knapp" og "mole" inn i bilde? Skrev du mole? molde? mol..? mocc? moce? ?????? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Molex=kontakt. Og knapp er vel bryter? Endret 15. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Molex ja xD Altså har da modulær psu. Molex=kontakt. Og knapp er vel bryter? .........jaaa. Jeg er ikke blond da for faen, men hvor får jeg knappen fra. Følger med basic kitet? Følte med PSU? Står i hovedkortet? Eller må ho kjøpas? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Det har da ingenting å si? Alle PSU'er har molex. Nei vel for faen, unskyld at jeg prøver å hjelpe. faen :tease: Endret 15. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Eller må ho kjøpas? Hva foretrekker du? Øst-europeere og Nigerianere er billige, men stor fare for at du pådrar deg virus. Fåes kjøpt i de fleste store byer. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jada jeg mente ikke no morskt, men jeg vet at en knapp=bryter Men altså hvor får jeg tak i en bryter/knapp? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Eller må ho kjøpas? Hva foretrekker du? Øst-europeere og Nigerianere er billige, men stor fare for at du pådrar deg virus. Fåes kjøpt i de fleste store byer. ........................................Hrrmph........sukk......... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Dersom det ikke følger med, så har de vel enkle brytere hos elektrikere. Men det ser harry ut... Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) RAID 0. Noen her som kan gi meg et lite vink på hvor mye forskjell jeg vil merke i f.eks. 3Dmark06? Blir scoren økt med et par hundre poeng, eller er det snakk om minimale forskjeller?? Endret 15. september 2009 av TMWH Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jada jeg mente ikke no morskt, men jeg vet at en knapp=bryter Men altså hvor får jeg tak i en bryter/knapp? Dette er på det Basic Kittet: * Inverter for 2 stk. katoder * Av/på bryter * Borrelås for enkel montering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå