Gavekort Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Så lenge motoren ikke koker eller sprenger så er det ikke noe problem å putte en turbo på en Micra heller. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Vil heller høre tempen i prime95 på small-fft testen enn Crysis:P Siden du bruker kjernene maks i 95 noe man ikke gjør i crysis;) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Hvordan får jeg lyd i fra pc til tv ved bruk av VGA som bilde kilde? Hvilke kabler trenger jeg, tv-en er en nyere Toshiba med 3 HDMI kontakter og VGA (har ikke HDMI på GPU derfor VGA). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 En SCART--Composite så putter du en vanlig Composite - lydjack inn i det hvite og røde på førstnevnte adapter Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Nei vil si selv om jeg spilte så ble aldri CPUen "for" varm. Hadde den gått over 60 så hadde jeg gjort noe med det, men holder den seg under så er jeg happy. Får heller ta fram kompressoren og spyle på CPUen en gang i blant så holder den seg kanskje ut måndten Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Jeg ville ikke brukt kompressor på elektronikk om jeg hadde vært deg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Why not? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Fordi de fleste har en tendens til å spy ut vann, olje og annet snusk. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men hos meg og visse andre gjør den det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Huh, mente du å bare ta kompressor og spyle litt luft på den? lol. Eller mente du fjerne støv fra kjøleren? Hvis sistnevnte, så funker det fett. Funker spesielt fett til åfå støv ut fra skjermkort og psu.. De trykkluft boksene som er å få kjøpt har såvidt trykk så de får ikke ut noenting.. EDIT: Kompressoren i garasjen her er jeg ganske sikker på at kommer bare luft ut av. EDIT2 : Som wikipedersen sier, på lav kraft eller avstand funker det fett. Er litt mer skeptisk til å kjøre full pupp med kompressoren helt oppi komponentene Endret 13. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Hvorfor? Har mange ganger spylt PC'en med kompressor. Riktignok på god avstand, eller lav kraft. Og 60 grader er ikke noe høyt. Så lenge motoren ikke koker eller sprenger så er det ikke noe problem å putte en turbo på en Micra heller. Nei, ikke hvis man ser bort fra at hele dritten kommer til å lette Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Tenker på og ta den dyre luft kompressoren min som jeg altidd har gjort fordi jeg aldr ihar merka noe som helst vann eller olje etc... Og så tar jeg tuten og makser ut med luft RETT PÅ MR. CPU. Samtidig som jeg ser på temp overvåkerer dette fra 50 til -2 grader Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Haha, du vet at luftkjøling ikke kan få CPU under romtemperatur. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Sa noen olje? Jeg liker olje.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Tenker på og ta den dyre luft kompressoren min som jeg altidd har gjort fordi jeg aldr ihar merka noe som helst vann eller olje etc... Og så tar jeg tuten og makser ut med luft RETT PÅ MR. CPU. Samtidig som jeg ser på temp overvåkerer dette fra 50 til -2 grader Hvordan har du tenkt til å la det vare? lol. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Det var snakk om prinsipp da Got the point? : LUFTKJØLING ROCKS ! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 HAha nice Wikipedersen :] Men blir jo et lite helvette å holde dette kaldt da? Eller kan en bare slippe oppi et par kjøleelementer uten at det gjør noe? XD Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Riktig. Det rocker. Akkurat som Dimmu Borgir rocker. Til de som ikke tok den, var det bråket jeg refererte til. Bruke varmen til å steke pommes frites... ThomGreen. Endret 13. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Luftkjøling er sooooo standard lixm! Skal du ha krefter ut så er det LN2, tørris, fase og peltier som er heftig! Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Er vell mer imponernde å klare 5GHz på luft en på ln2. Blir noen utendørs overklokkings runder på meg i vinter Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Vurdert å hive en radiator utfor vinduet engang og se hvilken effekt det har på kjølinga. Og ja.. Jeg er klar over at det blir kondens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå