Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting er jo blitt mer balansert etter core i5 kom. Tenkte mer på hva man betalte for socket 1366 MB + prosessor. Hvis man ikke kan snakke om ting som enda ikke er kommet, faller vel også 5870 innenfor denne rammebetingelsen. Jeg kan ihvertfall ikke finne noen nettbutikk som vil selge et slikt til meg per dags dato.

 

Hvis vi så galant hopper over denne betingelsen, om et halvt år er det vel core i9 gulftown, med seks kjerner og 12 MB cache som gjelder, i kombinasjon med NVidia GTX3** for dem med mer penger enn vett. Jeg håper inderlig jeg har klart å legge tilside nok penger til å føye meg inn i denne gruppen :)

 

EDIT: Litt leif...

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Absolutt ingenting galt med kortet om det kommer opp i 100 grader load.
Er du sikker på det? Hvis kjerner er 100°C blir ikke ribbene nødvendigvis like varme, det er det som er poenget med kjølingen. Så hvis du klarer å få ribbene opp mot 100°C, så vil jeg anta at kjernen ligger på 110-120°C og det tror jeg ikke at den har godt av.
Lenke til kommentar
Absolutt ingenting galt med kortet om det kommer opp i 100 grader load.
Er du sikker på det? Hvis kjerner er 100°C blir ikke ribbene nødvendigvis like varme, det er det som er poenget med kjølingen. Så hvis du klarer å få ribbene opp mot 100°C, så vil jeg anta at kjernen ligger på 110-120°C og det tror jeg ikke at den har godt av.

 

Jepp, om du får kjølesystemet opp i 100 grader så har du ett problem ja...

Da grøsser jeg med kjernetempen.

Lenke til kommentar
Absolutt ingenting galt med kortet om det kommer opp i 100 grader load.
Er du sikker på det? Hvis kjerner er 100°C blir ikke ribbene nødvendigvis like varme, det er det som er poenget med kjølingen. Så hvis du klarer å få ribbene opp mot 100°C, så vil jeg anta at kjernen ligger på 110-120°C og det tror jeg ikke at den har godt av.

 

Jepp, om du får kjølesystemet opp i 100 grader så har du ett problem ja...

Da grøsser jeg med kjernetempen.

 

Trodde såklart du mente kjernen :)

 

Men, leder smeltet plastikk strøm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...