Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"copypaste" fra hva jeg skrev i DNFK:

 

YES! Imorgen sender jeg mitt 780i hovedkort til komplett for RMA. la til i RMA'en at jeg ville ha et http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=417585

 

istedenfor enda ett 780i (andre gangen jeg gjør det på litt over ett år). Og kjenner jeg Komplett rett, så får jeg det kortet jeg vil ha :]

 

Bra valg, ja 780i kortene har en stygg tendens til det der ser du.

Tror også at Komplett og co er veldig villige til å slippe folk over på Intel brikkesett også, mindre hovedkort de må erstatte.

Lenke til kommentar

Hurr durr..

P182, Antec 1200 eller Skeleton.. :]

 

EDIT: Ikke skeleton fordet. blir for mye bråk med heeelt åpent. Lener mot p183 pga det er noe "nytt" for meg og det er hakket stillere enn 1200.

Har brukt 900 før så blir ikke like artig med en 1200.. Men hadde vært fett med en 1200 også.. damn

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
ja for faen.. Koster 75kr for ny festebrakkett hos Netshop + frakt + postoppkrav = :no:

 

Eventuelt kunne du jo sendt en mail til Netshop og hørt om det er mulig å sende det som brevpost?

 

 

Det jeg pleier å gjøre med slike småbestillinger er at jeg hiver med andre ting som jeg har bruk for.

Så ikke frakta ender opp med å koste mer enn varen..

Lenke til kommentar

Ok, et par kjappe spørsmål, jeg kunne googlet det, men .... finner ikke på en unskyldning til å ikke gjøre det, men nå har jeg allerede skrevet litt her, så da får jeg avslutte også.

Vannkjøling, er det sabla dyrt? Regner med at man kan montere stuff selv, er det vanskelig? Det bråker vel ikke særlig mye? Noen andre ulemper? Kan det feks. begynne å lekke? :p

Lenke til kommentar
Ok, et par kjappe spørsmål, jeg kunne googlet det, men .... finner ikke på en unskyldning til å ikke gjøre det, men nå har jeg allerede skrevet litt her, så da får jeg avslutte også.

Vannkjøling, er det sabla dyrt? Regner med at man kan montere stuff selv, er det vanskelig? Det bråker vel ikke særlig mye? Noen andre ulemper? Kan det feks. begynne å lekke? :p

Vannkjøling FAQ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...