Mr.Anki Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det kommer ann på hvilken PSU du har. Men på nyere PSUer følger det somregel med. Hva slags PSU har du? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Har bare skjermkortene i dette øyeblikk. Skal kjøpe CPU, HK, kjøling, RAM og så videre i jul eller rundt der. Elendig planlegging, men jaja.. :-/ E: Tenker forresten å kjøpe modulær PSU. Endret 6. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Vis du ikke får brukt skjermkortene før du kjøper resten av komponentene, ville jeg heller ventet til du kjøper resten. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Å kjøpe litt nå og litt da er sjelden lurt, ja. Med mindre du får et ekstremt godt tilbud. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jegvetjegvetjegvet. Kjøpte brukt i tillegg... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvilken skjermkabel bruker dere? VGA, DVI eller HDMI? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 laptop + 1 VGA Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Bruker DVI, hadde en skjerm med VGA også før. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 En skjerm er DVI, den andre er VGA Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) På min laptop, på skolen, går det i HDMI -> DVI, da VGA-utgangen støyer. Hjemmemaskinen bruker Duallink DVI til primærskjerm, og DVI -> VGA til sekundærskjerm. Endret 6. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Duallink DVI på tja, 6m tilsammen? 2 skjøytekabler og den multikabelen til Appleskjermen. Digitalt er uten tvil best for digitale skjermer. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er vel egentlig ikke noe poeng med HDMI til en PC-skjerm. Med mindre du har høytalere i den såklart. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Tja. Man slipper unna med singel-link kabler på 30" men det er jo egentlig ikke så mange som har akkurat det behovet. Kontakten er også tynnere om man skal gjennom veggen med den, slik som jeg har det. Pene, fine kontakter er fint. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Joda, men man tjener jo ingenting kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 HDMI (1.3 gjør, men ingen har det enda) støtter vel ikke 2560x1600. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 "copypaste" fra hva jeg skrev i DNFK: YES! Imorgen sender jeg mitt 780i hovedkort til komplett for RMA. la til i RMA'en at jeg ville ha et http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=417585 istedenfor enda ett 780i (andre gangen jeg gjør det på litt over ett år). Og kjenner jeg Komplett rett, så får jeg det kortet jeg vil ha :] Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hva står RMA for? Vet det sikkert, men isåfall sitter det langt bak Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Return merchandise authorization Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå