Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ThomGreen; det er akkurat det man unngår ved å bruke ruter nr.2 i bridgemodus uten dhcp-server.

 

Svartasmeden: du kommer deg inn på portgreiene til dlinken; finn oppføringen for dhcp-server og skru den av. Flytt deretter kabelen fra zyxelen til en vanlig port på dlinken.

 

Ahaaa. Sist jeg prøvde å sette modemet mitt i bridge, så virket ingenting. men men. ikke noe problem. alt virker som det skal nå.

Lenke til kommentar

Hmm.. Kom "telnet gjenkjennes ikke som en intern eller ekstern kommando, kjørbart program eller satsvis fil."

 

Har ikke dette modemet innebygd brannmur? Kan det ikke være den som blokkerer meg?

 

Modemet er helt nytt og. Har sikkert byttet modemet 3 ganger dette året pga. lynnedslag. :p

 

Jaja. La gå, som Kjell kjellen sier. Kompis av meg fikk åpnet porter så får vell nøye meg med det. :p

Lenke til kommentar

Er modemet levert av din internettleverandør så er det ikke uvanlig at slikt er blokkert.

 

Uansett; sjekk om du får åpne porter i programmer som bruker upnp. (både utorrent og azureus vuze kan med lettehet brukes til å sjekke dette.) Fungerer det så fins det triks for å få åpnet porter uten å komme seg inn på webinterfacet til rutermodemet.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Jeg tror mitt 8800GTS har sunget sitt siste vers. Nå klarer jeg ikke å komme inn i windows engang. Det er røde prikker overalt(artifacts?). det begynte å crashe tildigere idag når jeg spilte, så kom det røde og gule prikker og striper i windows. Jeg har hatt skjermkortet i 3 år på 640/linked/902mhz(stock er 513/linked/792) ved hjelp av RivaTuner.

Jeg skal putte i et gammelt skjermkort og feilsøke på søndag. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...