Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Alright, hadde håpa at jeg skulle slippe å kludre inne i PCen, er litt drass å dra den frem fra der den står. Står ingenting spesielt i Device Manager, står bare "Ethernet Controller", må nok installere driveren før jeg får opp noe mer enn det tenker jeg. Takker uansett Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Noen som vet om et greit program som ser hvilken maskinvare PCen har? Skulle gjerne visst hvilket trådløst nettverkskort jeg har i gamlePCen. Everest Home Edition. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 SIW er også et alternativ. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Tenkte jeg skulle begynne med ekstremoverklokking, men potter er noen forbanna dyre metallklumper. Hadde utrolig flaks med at Hardware akkurat skrev en artikkel om ekstremkjøling. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Men i samme slengen, når jeg vasket vekk det termiske med Arctic Silver ArtiClean, er jeg ganske sikker på at en dråpe traff litt av metallet (gullfarget). Er dette veldig farlig, ved tanke på at jeg ikke vil bruke prosessoren på over en måned, noe som gir den god tid til å tørke? Fikk aldri svar på dette, og er fortsatt litt nervøs. Halp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Men i samme slengen, når jeg vasket vekk det termiske med Arctic Silver ArtiClean, er jeg ganske sikker på at en dråpe traff litt av metallet (gullfarget). Er dette veldig farlig, ved tanke på at jeg ikke vil bruke prosessoren på over en måned, noe som gir den god tid til å tørke? Fikk aldri svar på dette, og er fortsatt litt nervøs. Halp? Ikke farlig overhodet, ikke noe å bekymre seg over Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Prat rundt wannabe-hardware.no CS-server flyttet over i Nizzens dedikerte tråd etter ønske fra brukerne. 17 innlegg forsvant. Endret 4. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Hva tror dere er best av dette: Jeg skal kjøpe meg i5 når det kommer ut, og vurderer og oppgradere skjermkortet og. Har et 4850 atm. Tror dere jeg vil få mere ytelse vist jeg kjøper meg et 4890, som koster litt i overkant av 1500, eller enda et 4850 og kjøre det i CF? Det koster jo godt under 1000-lappen nå. For jeg har en liten mistanke om at 4890 korte er litt for stort til kabinettet mitt. Siden det var ganske akkurat at 4850 passet. (Antec Nine Hundered) Noen som har det kabinette og 4890? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Det passer. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Bevis? Ok. Endret 4. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Allright. Jeg har harddiskene mine rett bak skjermkorte, så det var sån akkurat jeg fikk satt i strømkontakten til skjermkorte. Ser at det ikke er harddisk der på det bilde. Det er vell kanskje ikke så mye større det korte der enn 4850 heller. Endret 4. september 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Bare å flytte harddiskene til en annen brønn dèt? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Fullt sjø. Men skal se om jeg skal kjøpe meg en ny HDD på 500gb eller 1TB så kaster jeg den 5 år gammle 80gb og 200gb. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Du napper bare den brønnen ut, fyller den med disker og setter den utenfor kabinettet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Sånn! Da var mitt gamle voltmodda 7900gt tatt farvell med denne verdenen RIP Vil takke Fluesopp for lån av skjermkort 6800 GS Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Sånn! Da var mitt gamle voltmodda 7900gt tatt farvell med denne verdenen RIP Vil takke Fluesopp for lån av skjermkort 6800 GS Åherregud hvor mange fine øyeblikk jeg har hatt med et slikt kort 6800 that is.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Har et irriterende problem med datamusa mi. Musepekeren min bli borte når musa er i ro, og det tar litt tid før den kommer tilbake når jeg beveger på musa. Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 HVilken W7-versjon er the shit? Snakker Premium/Ultra/Professional osv.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Gahh... jeg har problemer med å få meg selv til å velge billigre komponenter enn det jeg egentlig vil ha Og da jeg først fant noe jeg kunne akseptere så må jeg jo selvfølgelig også bytte ut dette monsteret av et kabinett, og da ble plutselig prisen den samme som om jeg går for i7-oppsett og 4890 Ser ikke ut som om jeg får ny pc på en stund sånn som jeg holder på, men må det snart, denne går på siste verset. Får feimeldinger hvert 15. minutt når jeg spiller (vpu-recover fra ati, fortsatt ikke funnet noe løsning, kom sånn en gang annenhver dag tidligre bare) og derfor blir det bare irritasjon, restart av pcen (den klikker også et par ganger dagen som den bare må restartes) og en sinna meg som ikke får spillt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 En re-install kan gjøre underverker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå