Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men i samme slengen, når jeg vasket vekk det termiske med Arctic Silver ArtiClean, er jeg ganske sikker på at en dråpe traff litt av metallet (gullfarget). Er dette veldig farlig, ved tanke på at jeg ikke vil bruke prosessoren på over en måned, noe som gir den god tid til å tørke?

Fikk aldri svar på dette, og er fortsatt litt nervøs. Halp?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Men i samme slengen, når jeg vasket vekk det termiske med Arctic Silver ArtiClean, er jeg ganske sikker på at en dråpe traff litt av metallet (gullfarget). Er dette veldig farlig, ved tanke på at jeg ikke vil bruke prosessoren på over en måned, noe som gir den god tid til å tørke?

Fikk aldri svar på dette, og er fortsatt litt nervøs. Halp?

 

Ikke farlig overhodet, ikke noe å bekymre seg over

Lenke til kommentar

Hva tror dere er best av dette:

 

Jeg skal kjøpe meg i5 når det kommer ut, og vurderer og oppgradere skjermkortet og. Har et 4850 atm.

 

Tror dere jeg vil få mere ytelse vist jeg kjøper meg et 4890, som koster litt i overkant av 1500, eller enda et 4850 og kjøre det i CF? Det koster jo godt under 1000-lappen nå.

 

For jeg har en liten mistanke om at 4890 korte er litt for stort til kabinettet mitt. Siden det var ganske akkurat at 4850 passet.

(Antec Nine Hundered)

Noen som har det kabinette og 4890?

Lenke til kommentar

Gahh... jeg har problemer med å få meg selv til å velge billigre komponenter enn det jeg egentlig vil ha :roll:

Og da jeg først fant noe jeg kunne akseptere så må jeg jo selvfølgelig også bytte ut dette monsteret av et kabinett, og da ble plutselig prisen den samme som om jeg går for i7-oppsett og 4890 :p

 

Ser ikke ut som om jeg får ny pc på en stund sånn som jeg holder på, men må det snart, denne går på siste verset. Får feimeldinger hvert 15. minutt når jeg spiller (vpu-recover fra ati, fortsatt ikke funnet noe løsning, kom sånn en gang annenhver dag tidligre bare) og derfor blir det bare irritasjon, restart av pcen (den klikker også et par ganger dagen som den bare må restartes) og en sinna meg som ikke får spillt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...