Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Bah, fikk et SteelSeries 7G nettopp. Vurderer å selge det, da jeg ikke helt klarer å gjøre meg vant med det. Det bråker, har altfor stor motstand på tastene og har en mini-backspace.

 

Nedtur :(

 

Steelseries 7G er en tilvenningssak ja, har det tastaturet selv.

 

Jeg elsker det, spesielt tastemotstanden, mekaniske taster er diggbart når en først blir vant til det.

Lenke til kommentar

Heisann, mottok i forrige uke min HP Probook 4515s og det tok ikke lange stunda før jeg var dritt lei av "windows vent litt" så her skal jeg konvertere til Windows 7 (64 bits).

 

Lastet ned Windows 7 siste dagen det var tilgjengelig, og siden jeg har hørt så mye bra om 64bits, så ble det det.

 

Problemet kommer til drivere, har sett på HP sine hjemmesider men det eneste 64bits driverne de har der, er til Vista Business.

Så da lurer jeg på om jeg kan bruke disse driverne? eller finnes det noen Windows 7 drivere man skal bruke?

Lenke til kommentar

Neste problem for å få denne maskina klar.

Først så fikk jeg meget lite lys i skjermen uansett om strøm.tilf var inne eller ute. Fikk ordnet det etter mye googling, men etter det kom neste problem.

 

Når jeg tar UT strøm.tilførselen tror jeg det går i "benchmark mode" eller noe for ALT av vifter suser på mang en omdreining.

Med andre ord, ikke noe å labbe rundt med på skolen.

Når strømmen står i er det ikke noe problem, bare når den er ute.

 

Edit: Glem det, det ordnet seg selv etter reboot og når jeg tok inn og ut strømmen.

Endret av Weslc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...