kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Nei, det får holde med et awesome trådløst tastatur+mus-opsett fra 2001 her i gården. Edit: Note my sarcasm. Endret 24. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Bah, fikk et SteelSeries 7G nettopp. Vurderer å selge det, da jeg ikke helt klarer å gjøre meg vant med det. Det bråker, har altfor stor motstand på tastene og har en mini-backspace. Nedtur Steelseries 7G er en tilvenningssak ja, har det tastaturet selv. Jeg elsker det, spesielt tastemotstanden, mekaniske taster er diggbart når en først blir vant til det. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vel, flere mener det er dyrt, men husk at billigtastatur er forbruksvare om man bruker de mye. Et typisk logitech-tastatur av den vanlige billige typen til 150,- klarer jeg å slite ut på noen måneder. Et mekanisk tastatur vil vare i mange år. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ja, og skikkelig tunge å trykke ned også. Det værste er støyen og backspace-tasten. Men det har en så elsk hånleddstøtte Anbefaler alle å kjøpe en silikonpølse(/håndleddstøtte) som Clas selger. Er helt fantastisk gode. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Haha la netopp merke til at jeg har svidd hovedkortet no jævlig. Og alikavel fungerer det topp. Helt svidd vedsidenav pci ex slot nr 2. Skjedd for lenge siden tror jeg.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Supertirsdag hos Netshop i dag, så kanskje du kan gjøre et kupp på nytt hovedkort Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Får håpe det kommer noe skikkelig bra Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Noen her som har testet Evga sitt mATX hovedkort med X58 brikkesett? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ja, sjekk Core i7 tråden i prosessor forumet blant annet, de er dog USA bestillt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Oo! Jeg tror jeg fikk 40% raskere boot-tid ved å oppgradere fra Windows 7 Ultimate Build 7600 64-Bit til Windows 7 RTM SP0 Professional 64-Bit! Måten jeg gjorde oppgraderingen var å ta et "system snapshot" og deretter gjenopprette etter installasjon. Endret 25. august 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Oh really? Stoler ikke helt på sånne kopi/gjenopprett løsninger.. Venter til etter Jul, så skal jeg oppgradere RC'en min til RTM. Oppgradere, as in formatere hele skiten. Lenke til kommentar
Weslc Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Heisann, mottok i forrige uke min HP Probook 4515s og det tok ikke lange stunda før jeg var dritt lei av "windows vent litt" så her skal jeg konvertere til Windows 7 (64 bits). Lastet ned Windows 7 siste dagen det var tilgjengelig, og siden jeg har hørt så mye bra om 64bits, så ble det det. Problemet kommer til drivere, har sett på HP sine hjemmesider men det eneste 64bits driverne de har der, er til Vista Business. Så da lurer jeg på om jeg kan bruke disse driverne? eller finnes det noen Windows 7 drivere man skal bruke? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ja vista drivere funker fit. Lenke til kommentar
Weslc Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ble "litt" bedre med 32 Prosesser etter startup istedet for 82. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Hva sier folket om denne? http://accessories.dell.com/sna/products/M...mp;sku=320-7345 Endret 26. august 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Weslc Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Noen som vet hvordan skriveprogram man kan bruke med Windows 7? Lastet ned Open.Office 3.1 men det vil ikke la seg installere. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Microsoft Office fungerer nok. W7 har også ett innebygget om du er i nød. Open office skal vel dog fungere det også men. Endret 26. august 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Weslc Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Neste problem for å få denne maskina klar. Først så fikk jeg meget lite lys i skjermen uansett om strøm.tilf var inne eller ute. Fikk ordnet det etter mye googling, men etter det kom neste problem. Når jeg tar UT strøm.tilførselen tror jeg det går i "benchmark mode" eller noe for ALT av vifter suser på mang en omdreining. Med andre ord, ikke noe å labbe rundt med på skolen. Når strømmen står i er det ikke noe problem, bare når den er ute. Edit: Glem det, det ordnet seg selv etter reboot og når jeg tok inn og ut strømmen. Endret 27. august 2009 av Weslc Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Så kan man jo huske til en annen gang at av/på metoden prøves før man ber om hjelp Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Frister med en skikkelig gamepad. Noen som har forslag til det? Helst trådløs og god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå