Gavekort Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Massevis av morsomme funksjoner slik som VPN og filoverføringer med to-tre klikk, helt gratis, trolig bedre optimalisert, lett å koble seg til (brukerID og passord for HTTP-tilkobling og IP og passord for LAN-tilkobling). Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Massevis av morsomme funksjoner slik som VPN og filoverføringer med to-tre klikk, helt gratis, trolig bedre optimalisert, lett å koble seg til (brukerID og passord for HTTP-tilkobling og IP og passord for LAN-tilkobling). Hva skal man med slikt dilldall? Bare å kjøre filoverføring med scp. Men joda, er sikkert bra det der. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Sant det. Smaksak vil jeg si. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Taper jeg mye ytelse i spill vist jeg har et hovedkort med PCI-E 1.0 å ikke PCI-E 2.0 ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 For å være pirkete. JA. Men tror nok du mente PCI-E 16. Da er svaret nei. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 16 lane slot: v1.x: 4 GB/s v2.0: 8 GB/s v3.0: 16 GB/s Vil nå si at det er litt relevant. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg har PCI-E 16 ja. Men de aller fleste skjermkort har støtte for PCI-E 16 2.0, noe som ikke hovedkorte mitt har for det begynner og dra på åra. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Såfremt du ikke bruker SLI/CF og/eller syke oppløsninger bør det funke greit uten ytelsestap. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Bah, fikk et SteelSeries 7G nettopp. Vurderer å selge det, da jeg ikke helt klarer å gjøre meg vant med det. Det bråker, har altfor stor motstand på tastene og har en mini-backspace. Nedtur Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 google netopp noen bilder.. skyhøye taster da 0_o Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ja, og skikkelig tunge å trykke ned også. Det værste er støyen og backspace-tasten. Men det har en så elsk hånleddstøtte Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Ja, og skikkelig tunge å trykke ned også. Det værste er støyen og backspace-tasten. Men det har en så elsk hånleddstøtte Det har diNovo og illuminated også.. ..og det Pac-Man (TøseGuri) har, som jeg ikke husker navnet på Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Men jeg selger det. Klarer ikke sitte å skrive på det Litt nedtur, men det blir jo noen kroner av det da Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Høye taster og god motstand er jo trivelig når man først blir vant med det. Gi det noen uker. Selv foretrekker jeg Model M, dette har sånn typisk høye 80-tallstaster siden det er uforandret siden den tid. Det bråker som bare det. Jeg liker det så godt at jeg uten problemer bladde opp en tusenlapp for et nytt slikt et når jeg i høst drepte det forrige med eplejuice. Endret 24. august 2009 av Super8 Kjøp og salg holder vi til bruktmarkedet, ok? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) --- Endret 24. august 2009 av Super8 Kjøp og salg holder vi til bruktmarkedet, ok? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Verden trenger flere gode kvalitetstastatur. Standard rubberdome-tastatur er kjipe greier. Er tastene slik at de registerer trykk før de når bunnen av maksimalvandringen? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Akkurat det la jeg ikke merke til, men hadde ingen problemer med at trykk ikke ble registrert. Men i forhold til 'vanlige' tastaturer så var tastene ganske så tunge å trykke ned. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vel, enkelte mekaniske tastemekanismer trenger man ikke å trykke helt ned for at trykk skal registreres, og da blir tastene lettere når man lærer seg hvor mye de må trykkes ned for at trykk skal registreres. Tyngde er noe man blir vant til over litt tid, om man ikke fra før er av den typen som skriver hardt og brutalt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeesus christ, 800 for et slikt elendig tastatur? (I følge deg) Hadde nok ikke kjøpt det. :!: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jo, men det tar ofte mange måneder før jeg klarer å venne meg til nytt tastatur/mus. Når jeg da også kan tjene meg noen hundrelapper på å selge det, orker jeg ikke irritere meg gjennom en 'omstillingsprosess' Jeesus christ, 800 for et slikt elendig tastatur? (I følge deg) Hadde nok ikke kjøpt det. :!: Er på ingen måte et elendig tastatur, og det har jeg aldri sagt heller. Koster 950 nytt, så jeg syns ikke den prisen er sinnsyk Men det er ikke helt slik jeg foretrekker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå