Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Massevis av morsomme funksjoner slik som VPN og filoverføringer med to-tre klikk, helt gratis, trolig bedre optimalisert, lett å koble seg til (brukerID og passord for HTTP-tilkobling og IP og passord for LAN-tilkobling).

Hva skal man med slikt dilldall? Bare å kjøre filoverføring med scp. :p

 

Men joda, er sikkert bra det der.

Lenke til kommentar

Høye taster og god motstand er jo trivelig når man først blir vant med det.

 

Gi det noen uker.

 

Selv foretrekker jeg Model M, dette har sånn typisk høye 80-tallstaster siden det er uforandret siden den tid. Det bråker som bare det. Jeg liker det så godt at jeg uten problemer bladde opp en tusenlapp for et nytt slikt et når jeg i høst drepte det forrige med eplejuice.

Endret av Super8
Kjøp og salg holder vi til bruktmarkedet, ok?
Lenke til kommentar

Vel, enkelte mekaniske tastemekanismer trenger man ikke å trykke helt ned for at trykk skal registreres, og da blir tastene lettere når man lærer seg hvor mye de må trykkes ned for at trykk skal registreres.

 

Tyngde er noe man blir vant til over litt tid, om man ikke fra før er av den typen som skriver hardt og brutalt.

Lenke til kommentar

Jo, men det tar ofte mange måneder før jeg klarer å venne meg til nytt tastatur/mus. Når jeg da også kan tjene meg noen hundrelapper på å selge det, orker jeg ikke irritere meg gjennom en 'omstillingsprosess' :p

 

Jeesus christ, 800 for et slikt elendig tastatur? (I følge deg)

 

Hadde nok ikke kjøpt det. :!:

 

Er på ingen måte et elendig tastatur, og det har jeg aldri sagt heller. Koster 950 nytt, så jeg syns ikke den prisen er sinnsyk :)

 

Men det er ikke helt slik jeg foretrekker det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...