kloningen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Enten i molex kontakter eller direkte på 3 pins på hovedkortet.. Jeg foretrekker sistnevnte.. men er litt mer futt i de med molex har jeg erfaring av.. EDIT: omg, hadde rensa CPU med isopropanol ikkesant, så når jeg skal installere Dark Knight på CPU'en, så gjorde jeg det feil, og måte ta av kjøleren som da hadde fått med seg halvparten av termiske pastaen som var på cpu'en.. Jeg orka ikke å gå ut å fikse med isopropanol igjen, så jeg bare satt kjøleren tilbake på den riktig... Temps'en er bedre enn med Zalman 9700NT'en men litt vanskelig å si når heg har frkn tropevarme på rommet og ute... Digger de hvite LED'sa til Dark Knight.. Endret 21. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvilke som helst 3-pins kontakter? Er jo haugevis med slike og 2-pins kontakter her. Umulig å se hva som skal hvor.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Spiller ingen rolle. Eneste er at du vil nok få noe whine under POST hvis det ikke er koblet en vifte til CPU-FAN. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har CPU-kjøler-dings ja. Røska en mer eller mindre stor vifte (2-pin) ut av en iMac G3 i går, men uansett hvor jeg putter den i vil den ikke starte. Det er snakk om en gammel drittmaskin da, så det gjør ikke så mye. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 2Pin? Hm hakke hørt om før. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) 2-pin er helt vanlig (eller var før), mister muligheten til å lese av hastighet og styre vifta da(?). Endret 21. august 2009 av heanwi Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Kan noen fortelle meg hvor jeg finner RAM til en Dell Latitude E550? Ser på Dell sine sider at den støtter 4GB minne på 800 MHZ, men det er ikke så mye å gå på. En laptop med mye minne pleier å gjøre susen når IKT-fyren på skolen ikke har lagt inn Windows 7 på de. Håper det kan gjøres. Er kjedelig med Vista da jeg er blitt vant til 7. Her står det i alle fall noe: http://www1.euro.dell.com/no/no/bedrifter/...&cs=nobsdt1 Endret 21. august 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Noen som vet hvor det selges hvite LED vifter? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 ThomGreen, det er en slik kabeldings på vifta mi: Den svarte "klumpen" er vifta. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hmm... Lurer på å bytte ut grønne temaet mitt med hvite katoder og vifter Etter at jeg har sett Xigmatek DK i mørket :3 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Noen som vet hvor det selges hvite LED vifter? http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...91ebe8e5f18da43 Og http://www.sidewindercomputers.com/akqu12pewhle.html Endret 22. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Denne minnebrikken sitter i en Dell Latitude E5500. Det ser ut til å være 1*2 GB RAM i den. Vet noen her om hvilken RAMbrikker jeg trenger for å oppgradere maskinen til 2*2GB RAM, dvs. totalt 4GB RAM? Vil gjerne også hete hva minnetypen heter. I følge Dell sine sider må brikkene være 800Mhz og 4GB er maksimum av det man kan installere. Regner med at dette er DDR2 RAM. Kameraet på iPhone 3GS er ikke så dumt Endret 22. august 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 SO-DIMM DDR2 800MHz / PC(2)6400. Bare finn noen brikker med de spesifikasjonene. Kjør på. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Prøvde meg frem i Prisguide og fant ingen resultater, har du noen forslag? *edit, valgte feil.... Endret 22. august 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er Windows XP Home Ed. raskere i feks oppstart enn Professional? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er Windows XP Home Ed. raskere i feks oppstart enn Professional? Hmm nei. Tror nok de er like raske. Spørs hvem som bruker OS'et. Er det meg eller KNUSER windows 7 Xp is hastighet og oppstart? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 So I've heard. Kan desverre ikke bruke W7 akkurat denne gangen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Windows 7 knuser XP der ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kan noen fortelle meg hvor jeg finner RAM til en Dell Latitude E550? Ser på Dell sine sider at den støtter 4GB minne på 800 MHZ, men det er ikke så mye å gå på. En laptop med mye minne pleier å gjøre susen når IKT-fyren på skolen ikke har lagt inn Windows 7 på de.Håper det kan gjøres. Er kjedelig med Vista da jeg er blitt vant til 7. Her står det i alle fall noe: http://www1.euro.dell.com/no/no/bedrifter/...&cs=nobsdt1 Jeg skjønner forsåvidt godt at det ikke er lagt inn windows 7, siden det er umulig å få tak i rett lisens. De selges ikke. Om det vil være mulig å legge inn W7 i etterkant kommer an på hvordan skolens system er satt opp, men noe som kan bli et problem er å få meldt den inn i domenet. Når det kommer til minne er dette minne som skal fungere sammen med Dell Latitude E5500. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Slik jeg har forstått det har noen bedrifter allerede fått tilgang på W7. Da finner jeg det merkelig at det ikke er lagt inn da det vil gjøre brukeropplevelsen en helt annen for de som vet hvordan W7 benyttes. Det kan jo selvfølgelig hende at min skole har en MSDN-avtale som gjør at de enda ikke har fått W7, men alt kan man ikke vite Du har rett i at det å melde den inn i domenet kan medføre problemer, tror du jeg kan omgå de problemene ved å oppgradere direkte fra en DVD? Endret 22. august 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå