kloningen Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Fanden... mistet netopp plexi biten til sidevinduet til Antec 900... Den mista en liten bit i hjørnet.. Så tenke jeg kunne kjøpe ny sidedør, men såklart sender jo antec BARE til USA og Canada.. http://www.antec.com/Cart.bok?nb=1 Noen som veit hvor jeg kan kjøpe det utenom den butikken? Lenke til kommentar
Ovnsbakt Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Var det jeg tenkte, orker ikke å lage ny topic for noe jeg ser på som et rimelig basic spørsmål. Men igjen, ingen som vet hvordan man bytter media/film avspiller i firefox? Man kan endre filtilknytninger og hvilke programmer som skal brukes til hva under Verktøy -> Instillinger -> Programmer. Men jeg er ikke helt sikker på hvilke alternativ man har til WMP. Har prøvd alt der men ingen nytte. MEN fikk til å bytte media spiller på nrk sin side, så nå kjører nrk videoer i silverlight eller noe, som skal brukes til mac brukere. Fungerer meget bra her. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Fanden... mistet netopp plexi biten til sidevinduet til Antec 900... Den mista en liten bit i hjørnet..Så tenke jeg kunne kjøpe ny sidedør, men såklart sender jo antec BARE til USA og Canada.. http://www.antec.com/Cart.bok?nb=1 Noen som veit hvor jeg kan kjøpe det utenom den butikken? performance-pcs.com tipper jeg har. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Mmmm nope, bare Antec Performance series dører der D: Hmm fikk en lys idè nå.. Når jeg får første stipend (1k +) så kan jeg kjøpe Antec 902, flytte over toppanelet fre mitt 900 til den, og kutte noen hull i den. Da har jeg e 900 akuratt slik jeg vil ha den Støvfiltre, svart interiør (har det fra før i min da men) Eller skal jeg kjøpe et nytt kabinett? (annet).. tips? Endret 16. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ingen dum ide, men du skal jo ha litt å leve på også (sett at du bor på hyvel etc såklart) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hmm nei bor hjemme jeg x] Og vi får jo gratis bøker Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Todda7: En god bluray-encode i 720p er overlegen dvd og lander ofte på 4.4GB når man faktisk gjør et forsøk på å bevare bildekvaliteten. Ved 1080p-encode kan man allerede ved 9GB/tolagsdvd-størrelse klare å bevare omtrent samme opplevde kvalitet som orginalmaterialet. Det du taper i forhold til vanlig dvd er mangel på støtte i standalone-spillere som ikke koster mye, og at det skal til mer hardware for å dekode uten hakking. Lydkvaliteten er som oftest suveren på en urørt dvd (enkelte dvd-isoer man finner på nett er blitt maltraktert for å passe inn på en vanlig 4.5GB-dvd, og det går virkelig løs på både lyd og bilde.) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 DVS en 720p BRRip i Xvid med AC3 på ca 2.84GiB er bedre enn samme film på DVD på 4,4GB? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Tja, kansje. Xvid har ikke livets rett når det gjelder høyopløst materiale på lite plass. H.264 er mye bedre Kommer ann på typen film, og om 4.4GB-dvden er urørt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hmmm, trenger forslag her.. Kjøpe antec 902 og gjøre som jeg skrev litt lenger opp her, eller kjøpe Antec p183 og glemme hele 900 kassa? Mulig x58 oppgradering - Thanke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg er veldig glad i P182/183-familien så det har min stemme. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 P182 imponerer ikke for min del. Billig skranglekasse Har du brukbart kabinett nå så kan det hende du får mer igjen for penga andre steder. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hva er det første en bør bytte om en vil ha en litt raskere laptop? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg er veldig glad i P182/183-familien så det har min stemme. Mhmm, alltid hatt lyst på et slikt sleek kabinett... P182 imponerer ikke for min del. Billig skranglekasse Har du brukbart kabinett nå så kan det hende du får mer igjen for penga andre steder. Skal se hvordan min nåværende 900 blir når jeg er ferdig å "modde" den. Hvis det blir dårlig, kjøper jeg ny kasse.. Mulig P183, men ikke helt sikker mtp fremtidige oppgraderinger som x58 ++, kanskje litt bedre med ett mer "gamer kabinett" med hakket høyere luftflyt. Hva er det første en bør bytte om en vil ha en litt raskere laptop? Hmm.. Laptopen? x] Er ikke så mye en får byttet på en laptop tror jeg.. RAM kanskje? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hva er det første en bør bytte om en vil ha en litt raskere laptop? Nå er ikke laptop så veldig praktisk å oppgradere, men CPU er nok det beste med mindre du har veldig lite RAM. Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Har laptop'en SSD eller HDD? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Skal love deg at en bærbar pc vil føles veldig rask hvis man får en SSD i den. En Asus eee f.eks er plutselig kjapp med en SSD Intel gen 2 80gb til 2000 kr er et særdeles løft i alle bærbare maskiner Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hva er det første en bør bytte om en vil ha en litt raskere laptop? RAM og HDD (til SSD) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hva er det første en bør bytte om en vil ha en litt raskere laptop? Kabinett Nei, SSD er vel definitivt den beste oppgraderingen. Vurderer en selv om ikke lenge. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Egentlig kan man gjøre mye med rett operativsystem og innstillinger; f.eks en vistalaptop med for lite minne blir mye triveligere om man slenger inn W7, eller andre lettedrevne operativsystem. Om man ikke bryr seg om batteritid er det også smart å skru opp cpuhastigheten når den kjører på batterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå