Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det jeg tenkte, orker ikke å lage ny topic for noe jeg ser på som et rimelig basic spørsmål. :)

 

Men igjen, ingen som vet hvordan man bytter media/film avspiller i firefox?

Man kan endre filtilknytninger og hvilke programmer som skal brukes til hva under Verktøy -> Instillinger -> Programmer.

 

Men jeg er ikke helt sikker på hvilke alternativ man har til WMP.

 

Har prøvd alt der men ingen nytte.

MEN fikk til å bytte media spiller på nrk sin side, så nå kjører nrk videoer i silverlight eller noe, som skal brukes til mac brukere.

Fungerer meget bra her.

Lenke til kommentar

Mmmm nope, bare Antec Performance series dører der D:

 

Hmm fikk en lys idè nå.. Når jeg får første stipend (1k +) så kan jeg kjøpe Antec 902, flytte over toppanelet fre mitt 900 til den, og kutte noen hull i den. Da har jeg e 900 akuratt slik jeg vil ha den :D Støvfiltre, svart interiør (har det fra før i min da men)

 

Eller skal jeg kjøpe et nytt kabinett? (annet).. tips?

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar

Todda7: En god bluray-encode i 720p er overlegen dvd og lander ofte på 4.4GB når man faktisk gjør et forsøk på å bevare bildekvaliteten. Ved 1080p-encode kan man allerede ved 9GB/tolagsdvd-størrelse klare å bevare omtrent samme opplevde kvalitet som orginalmaterialet.

 

Det du taper i forhold til vanlig dvd er mangel på støtte i standalone-spillere som ikke koster mye, og at det skal til mer hardware for å dekode uten hakking. Lydkvaliteten er som oftest suveren på en urørt dvd (enkelte dvd-isoer man finner på nett er blitt maltraktert for å passe inn på en vanlig 4.5GB-dvd, og det går virkelig løs på både lyd og bilde.)

Lenke til kommentar
Jeg er veldig glad i P182/183-familien så det har min stemme.

Mhmm, alltid hatt lyst på et slikt sleek kabinett...

 

P182 imponerer ikke for min del. Billig skranglekasse :p

 

Har du brukbart kabinett nå så kan det hende du får mer igjen for penga andre steder.

 

Skal se hvordan min nåværende 900 blir når jeg er ferdig å "modde" den.

Hvis det blir dårlig, kjøper jeg ny kasse.. Mulig P183, men ikke helt sikker mtp fremtidige oppgraderinger som x58 ++, kanskje litt bedre med ett mer "gamer kabinett" med hakket høyere luftflyt.

 

Hva er det første en bør bytte om en vil ha en litt raskere laptop?

 

Hmm.. Laptopen? x]

Er ikke så mye en får byttet på en laptop tror jeg.. RAM kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...