kloningen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Tar den gjerne jeg... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Må nok skuffe deg der. Jeg skal nok få bruk for den til slutt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 IDE-disker finner du til hundrelappen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hmm.. De er fortsatt dobbelt så dyre som SATA-disker. 1.33 kr/GB @ 500GB IDE. 0.75 kr/GB @ 500GB SATA. Kan sikkert ofre meg for det om. Er det i slottene under CD-ROMen jeg kan putte IDE-disker, eller er det der CD-ROM er nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Eventuelt kan en sette inn en liten IDE disk, og så plugge til eksterne disker. Har serveren ikke usb 2,0 kjøper man et pci kort som gir det. Koster hundrelapp på clasen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Hmm.. Ekstern disk, ja. Har en 500Gb liggende her. Får teste med IDE og ekstern og se hvordan det går. Edit: Når jeg får råd, that is. Fikler med gamerpc i tillegg nå. Endret 15. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kjøp S-ATA disk og bruk en converter. Gratis frakt. Sjekk DX tråden. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hmm.. Er som oftest skeptisk til det å kjøpe fra utlandet, men Dealextreme får bare positiv tilbakemelding ser jeg. Og gratis frakt? Jeesus Christ for et kupp. :o Skal se på det i morgen. For trøtt nå.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Da går du glipp av mange morsomme og nyttige díngser Benny, og forresten Dealextreme anbefales. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hmm.. Kanskje jeg skal kjøpe noen PC-vifter derfra også? Ble litt gira på gratis frakt. ^_^ Lenke til kommentar
Ovnsbakt Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Kanskje ikke rette plassen med tanke på dette ikke har noe med hardware og gjøre, MEN hvordan i hel*ette bytter jeg videoavspiller i Firefox på NRK sine sider, evt alle andre sider også? (begynner og bli dritt lei denne Media-player greia nå. Endret 16. august 2009 av Ovnsbakt Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvordan er BDRip / BRRip i forhold til DVD når det kommer til video- og lydkvalitet? Tenker ikke på DVDRip! Det er en god del forskjell på de fleste, langt høyere bitrate på både lyd og bilde somregel Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kanskje ikke rette plassen med tanke på dette ikke har noe med hardware og gjøre, MEN hvordan i hel*ette bytter jeg videoavspiller i Firefox på NRK sine sider, evt alle andre sider også? (begynner og bli dritt lei denne Media-player greia nå. Har ikke svaret.. Men de fleste her bruker denne tråden som generelt "pc" hvis de ikke orker å lage en ny tråd .. Its alright Lenke til kommentar
Ovnsbakt Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Var det jeg tenkte, orker ikke å lage ny topic for noe jeg ser på som et rimelig basic spørsmål. Men igjen, ingen som vet hvordan man bytter media/film avspiller i firefox? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hmm.. Er som oftest skeptisk til det å kjøpe fra utlandet, men Dealextreme får bare positiv tilbakemelding ser jeg. Og gratis frakt? Jeesus Christ for et kupp. :o Skal se på det i morgen. For trøtt nå.. Why? Utenlandshandel er herlig både i forhold til pris og utvalg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Joda, men jeg tenker som oftest at det fort kan bli dyrt. Edit: Med tanke på frakt mener jeg. Uansett er det jo gratis på DX, så jeg kommer nok til å handle noe småtterier derfra. Endret 16. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Var det jeg tenkte, orker ikke å lage ny topic for noe jeg ser på som et rimelig basic spørsmål. Men igjen, ingen som vet hvordan man bytter media/film avspiller i firefox? Man kan endre filtilknytninger og hvilke programmer som skal brukes til hva under Verktøy -> Instillinger -> Programmer. Men jeg er ikke helt sikker på hvilke alternativ man har til WMP. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Joda, men jeg tenker som oftest at det fort kan bli dyrt. Edit: Med tanke på frakt mener jeg. Uansett er det jo gratis på DX, så jeg kommer nok til å handle noe småtterier derfra. Blir i 90% av tilfellene billigere. Ofte blir også frakten både billigere og (ikke minst) raskere. Endret 16. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 wat oO Da må jeg bare overbevise foreldrene mine. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvordan er BDRip / BRRip i forhold til DVD når det kommer til video- og lydkvalitet? Tenker ikke på DVDRip! Det er en god del forskjell på de fleste, langt høyere bitrate på både lyd og bilde somregel Og da mener du i BRRip/BDRip's favør? Det sier vel i såval endel om DVD-formatet, når man får bedre kvalitet som tar halve plassen. DVD pleier jo å ta rundt 4,4GiB mens et BRRip rundt 2,2GiB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå