Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Eventuelt kan en sette inn en liten IDE disk, og så plugge til eksterne disker.

 

Har serveren ikke usb 2,0 kjøper man et pci kort som gir det. Koster hundrelapp på clasen.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke rette plassen med tanke på dette ikke har noe med hardware og gjøre, MEN hvordan i hel*ette bytter jeg videoavspiller i Firefox på NRK sine sider, evt alle andre sider også? (begynner og bli dritt lei denne Media-player greia nå.

Endret av Ovnsbakt
Lenke til kommentar
Kanskje ikke rette plassen med tanke på dette ikke har noe med hardware og gjøre, MEN hvordan i hel*ette bytter jeg videoavspiller i Firefox på NRK sine sider, evt alle andre sider også? (begynner og bli dritt lei denne Media-player greia nå.

 

Har ikke svaret..

Men de fleste her bruker denne tråden som generelt "pc" hvis de ikke orker å lage en ny tråd .. Its alright ;)

Lenke til kommentar
Hmm.. Er som oftest skeptisk til det å kjøpe fra utlandet, men Dealextreme får bare positiv tilbakemelding ser jeg. Og gratis frakt? Jeesus Christ for et kupp. :o

 

Skal se på det i morgen. For trøtt nå.. :closedeyes:

 

Why? Utenlandshandel er herlig både i forhold til pris og utvalg.

Lenke til kommentar
Var det jeg tenkte, orker ikke å lage ny topic for noe jeg ser på som et rimelig basic spørsmål. :)

 

Men igjen, ingen som vet hvordan man bytter media/film avspiller i firefox?

Man kan endre filtilknytninger og hvilke programmer som skal brukes til hva under Verktøy -> Instillinger -> Programmer.

 

Men jeg er ikke helt sikker på hvilke alternativ man har til WMP.

Lenke til kommentar
Joda, men jeg tenker som oftest at det fort kan bli dyrt. :)

 

Edit: Med tanke på frakt mener jeg. Uansett er det jo gratis på DX, så jeg kommer nok til å handle noe småtterier derfra.

 

Blir i 90% av tilfellene billigere. Ofte blir også frakten både billigere og (ikke minst) raskere.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Hvordan er BDRip / BRRip i forhold til DVD når det kommer til video- og lydkvalitet? Tenker ikke på DVDRip!

 

Det er en god del forskjell på de fleste, langt høyere bitrate på både lyd og bilde somregel :)

Og da mener du i BRRip/BDRip's favør? Det sier vel i såval endel om DVD-formatet, når man får bedre kvalitet som tar halve plassen. DVD pleier jo å ta rundt 4,4GiB mens et BRRip rundt 2,2GiB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...