Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det bestemt! Jeg skal kjøpe skjermkort og blu-ray brenner nå, og ikke på ankomst i Canada.

 

Så jeg trenger deres hjelp. Jeg trenger et skjermkort som matcher resten av PCen, pris kommer i andre rekke. Nvidia. Skal brukes til spill og redigering.

 

Når det gjelder blu-ray brenner, så er jeg litt usikker. Komplett har én brenner, men det har visst ingen region, ingen "B". Hva betyr det, egentlig?

 

Jeg skulle helst hatt en sonefri, så jeg kan spille av blu-rayer fra hele verden.

 

Takk på forhånd!

 

EDIT: PCen:

--------

Hovedkort: Gigabyte GA-EX58-UD3R X58

--------

Prosessor: Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920

--------

Strømforsyning: Chieftec Super Series PSU 750W Modulær

--------

Minne: OCZ Platinum XTC DDR3 1600MHz 6GB KIT

--------

Harddisk: Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2

--------

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
Da er det bestemt! Jeg skal kjøpe skjermkort og blu-ray brenner nå, og ikke på ankomst i Canada.

 

Så jeg trenger deres hjelp. Jeg trenger et skjermkort som matcher resten av PCen, pris kommer i andre rekke. Nvidia. Skal brukes til spill og redigering.

 

Når det gjelder blu-ray brenner, så er jeg litt usikker. Komplett har én brenner, men det har visst ingen religion, ingen "B". Hva betyr det, egentlig?

 

Jeg skulle helst hatt en sonefri, så jeg kan spille av blu-rayer fra hele verden.

 

Takk på forhånd!

 

Åjoda! Det er definitivt en jødebrenner :ninja:

 

GTX275/285 på skjermkort :)

Lenke til kommentar
Kjølepasta? Sprit og litt papir skal gjøre trikset. Helst en våtserviett som allerede har sprit tilsatt mener nå jeg.

 

Ikke våtservietter, de kan etterlate seg spor av andre kjemikalier.

Ren isopranol er det beste:)

 

GTX285 er bedre :p GTX275 er litt billigere.

GTX275 er mer eller mindre prikk likt 4890.

 

Og de 4890ene som ligger på 1ghz core og 4200 på minne ligger på 285-nivå;)

pluss\minus....

Lenke til kommentar
Hva er best å fjerne kjøpepasta/lim med som finnes i de fleste hjem?

 

Rødsprit?

Holder lenge med tørkepapir, egentlig. Klart litt sprit hjelper på, ta noe fra skapet eller bruk isopropanol.

 

Høres ASUS GeForce GTX 285 1GB godkjent ut?
Yup, det er et godt kort. Dog, jeg anbefaler deg rett og slett å kjøpe det billigste, uvitende om hva det er atm. Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Heh skru laptop er alltid litt artig.. hvis ingenting knekker og du ikke sitter igjen med ti skruer etter å ha skrudd den sammen x]

 

Gjort det to ganger.. andre gangen var heller vellyket, satt bare igjen med 1 skrue.

 

 

.. anywhooooooooo

 

Netopp sendt avgårde airsoft geværet mitt! :D Yay, nå blir det 1tb harddisk, xigmatek dark knight og litt casemod saker :]

Får svar fra lefdal om jeg får jobb i morgen :D

Får stipend snart :D (10k hvert halvår)

 

Happy.

I haz it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...