Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Da burde den fungere ja, men du vil nok trenge en adapter så du får rett plugg eller en ny strømkabel Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Utveklingsstudent for et år (står i signatur). Tar med meg det meste av PCen i deler, og setter sammen der borte. Må kjøpe skjerm og kabinett da. EDIT: Men, et kjapt spørsmål (nok en gang). Kan strømforsyningen min fungere på 110 volten i Canada, eller trenger jeg transformator eller hva de nå blir kalt? Det står "AC-INPUT: 100V-240V" på strømforsyningen. Den skal fungere. Noen strømforsyninger har en liten rød bryter for å bytte mellom 110 og 230 V, men hvis ikke du ser en slik en skal det nok gå greit å bare koble inn 110 V. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Er den knappen på utsiden eller må jeg skru den opp? (jeg tipper på utsiden, ellers ryker vel garantien) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Den er på utsiden, ja. Så og si alle moderne PSUer har automatisk skifting på slikt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Den eller den? Klarer ikke bestemme meg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Går den på en 1366-sokkel da? Endret 13. august 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Nei, men den har en etterfølger. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Det ble nok en av denne. Er den Noctua'n veldig mye bedre? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 http://www.overclockersclub.com/reviews/noctua_nhu12p/5.htm Noctua http://www.tweaktown.com/reviews/2811/zalm...ler/index7.html Zalman. Noctuaen er litt bedre. Men det skal jo sies at Zalman-kjøleren ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Zalman'en var nå ganske stiv pris.. men bra utseende.. Gå for Xigmatek Dark Knight du.. Kjempeytelse + bra design. QQ: hva er den norske oversettelsen av "Flat matte paint" ? Spesielt den "flat" delen.. Vil nemlig ha kassen min i slik "flat" look... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 På hvilke oppgaver vil en SSD være overlegen på ytelse kontra en HDD? Tenker da ikke på benchmarks mm. men på vanlige oppgaver slik som oppstart og diverse programmer. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Oppstart, utpakking av RAR-filer, lastetider i spill, åpning av programmer, sletting av filer og så videre Endret 13. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Har dere noen tester som viser forskjellen på ulike oppgaver? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Det blir ikke noe forskjell bildekvalitet messig vist jeg bruker denne DVI pluggen med HDMI som fulgte med skjermkorte(HD 4850)? Er vell bare at jeg kan få lyd via skjermkorte? Bruker nå DVI - HDMI. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Du vil ikke se noen forskjell. DVI og HDMI er omtrent det samme bildemessig, men som du sier, du får lyd gjennom HDMI Anki: For eksempel: Denne er også litt kul, om ikke noe ekstrem. Endret 13. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) t0tally f4il. Endret 13. august 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Nope, ikke med disse kortene. Har lest flere plasser på nettet, at du får lyd gjennom skjermkorte ved bruk av den overgangen som er med skjermkortet. edit: Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk testet det selv. Brukte HDMI ledningen som er på bluray spilleren. Og jeg fikk lyd på TV-skjermen. Endret 13. august 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Alle nyere Readon-kort har lyd gjennom HDMI Noen som vet om man kunne klart å kobla en stasjonær PC på en bærbar pcs skjerm? Da tenker jeg bare skjermen, ikke gjennom selve pc'en. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) HDMI har bilde og lyd. DVI har kun lyd. Jeg er ikke helt sikker på hva du spør om, men hvis du kjører HDMI -> HDMI vil du få lyd via HDMI-kabelen (kan hende det vil trenge litt konfigurering da HDMI regnes som egen lydenhet i så fall). DVI -> HDMI gir ingen lyd og vil ikke påvirke lydoppsettet ditt, da DVI ikke har lyd i utgangspunktet. EDIT: For sen. Jaja. Det er nok en annen sak om det er snakk om en spesiell adapter som følger med skjermkortet, men "ekte" DVI har ikke lyd. Endret 13. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå