Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utveklingsstudent for et år (står i signatur). Tar med meg det meste av PCen i deler, og setter sammen der borte. Må kjøpe skjerm og kabinett da.

 

EDIT:

 

Men, et kjapt spørsmål (nok en gang). Kan strømforsyningen min fungere på 110 volten i Canada, eller trenger jeg transformator eller hva de nå blir kalt? Det står "AC-INPUT: 100V-240V" på strømforsyningen.

Den skal fungere. Noen strømforsyninger har en liten rød bryter for å bytte mellom 110 og 230 V, men hvis ikke du ser en slik en skal det nok gå greit å bare koble inn 110 V.

Lenke til kommentar

Nope, ikke med disse kortene. Har lest flere plasser på nettet, at du får lyd gjennom skjermkorte ved bruk av den overgangen som er med skjermkortet.

edit: Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk testet det selv. :p Brukte HDMI ledningen som er på bluray spilleren. Og jeg fikk lyd på TV-skjermen. :p

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar

HDMI har bilde og lyd. DVI har kun lyd.

 

Jeg er ikke helt sikker på hva du spør om, men hvis du kjører HDMI -> HDMI vil du få lyd via HDMI-kabelen (kan hende det vil trenge litt konfigurering da HDMI regnes som egen lydenhet i så fall). DVI -> HDMI gir ingen lyd og vil ikke påvirke lydoppsettet ditt, da DVI ikke har lyd i utgangspunktet.

 

EDIT: For sen. Jaja. Det er nok en annen sak om det er snakk om en spesiell adapter som følger med skjermkortet, men "ekte" DVI har ikke lyd.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...