Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange her har truffet folk via internett med sex som eneste mål?

L4r5

Les svaralternativene nøye!  

309 stemmer

1. 1. Hvor mange her truffet folk via internett med sex som eneste mål?

• Er gutt og kunne IKKE tenke meg å gjøre dette
      88
    • Er gutt og kunne tenke meg å gjøre dette
      127
    • Er gutt og har gjort dette EN gang
      11
    • Er gutt og har gjort dette flere ganger
      19
    • Er jente og kunne IKKE tenke meg å gjøre dette
      14
    • Er jente og kunne tenke meg å gjøre dette
      3
    • Er jente og har gjort dette EN gang
      2
    • Er jente og har gjort dette flere ganger
      6
    • Ingen formening / Jeg vil bare stemme
      39

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må gi det litt mer tid. Jeg har en mistanke om at dette er mer vanlig enn det man tror. Ville ha poll her for da kan folk stemme uten å avsløre seg selv. Foreløpig ingen jenter som har innrømmet noe. Selv om jeg VET det er enkelte her som har gjort det.

En annen ting er at de gutta som innrømmer å ha gjort det må jo også ha truffet noen. Tviler på at det er kun homofile som har innrømmet det liksom.

Jeg gjetter at det kommer flere jenter og gutter som innrømmer dette etter hvert.

Lenke til kommentar

Manfred: Ja, som med så mye annet så er det nok naturlig og se en slik tendens.

Selv har jeg vel forsåvidt gjort dette. Det har jo vært folk jeg har truffet og per dags dato er venner med, men har truffet dem med sex som hovedsaklig mål (fra begge sider :p). Har vel gjort det 4 ganger og kan ikke klage. :) God sex som fører til gode venner etterpå er jo bare bra det :p

Lenke til kommentar
Tendensen kan tyde på at dersom man har gjort det, så har man gjort det flere ganger...
Ja tror det er mange som har lyst men ikke tør.

Og så når noen tør å trå over den grensen og faktisk gjør det så er terskelen for å gjøre det igjen lavere.

Men dette er bare noe jeg tror da

Selv har jeg vel forsåvidt gjort dette. Det har jo vært folk jeg har truffet og per dags dato er venner med, men har truffet dem med sex som hovedsaklig mål (fra begge sider :p). Har vel gjort det 4 ganger og kan ikke klage. :) God sex som fører til gode venner etterpå er jo bare bra det :p
Kan kjenne meg igjen. Møtte en gang en jente som jeg kjente via nettet. "Avtalen" var bare at vi skulle ha en "vill helg". Det utviklet seg til at jeg fikk følelser for jenta. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

legger merke til at 11 prosent bare har lyst til å stemme..

Edit: Jeg for min del har verken gjort det eller et ønske om å gjøre det.

Jeg synes sex skal være personlig mellom 2 personer. Jeg har absolutt ingenting imot at andre mener noe annet, eller at andre ønsker å gjøre det. Det er helt greitt, men dette er min personlige mening.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Jeg svarte "Er jente og kunne IKKE tenke meg å gjøre dette"

Er superduper fornøyd med livet mitt nå og håper forholdet med samboeren vil vare livet ut. Men hvem vet? Og jeg aner heller ikke hva som skjer etter et ev. brudd. Så det at jeg ikke kan tenke meg å gjøre det, er forbeholdt livssituasjon nå. :)

Edit: Skrev feil i forhold til hva jeg svarte.

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Jeg har kun hatt èn kjæreste som jeg ikke har truffet på nettet, og det er Zappy. Selvom jeg såvidt kan mimre å kanskje ha spilt litt med ham da vi spilte wow på samme server...

Uansett, jeg har samlet på kjærester fra nettet, og jeg har hatt "kun sex" med folk fra nettet (5 stykker som jeg kommer på, selvom det nesten utviklet seg til et forhold med han ene)

Jeg ser egentlig trygghet i at jeg kan ha en fast sexpartner utenom et forhold. Det er bedre enn å ligge rundt med alt man finner. Disse fem har da gått over 6 år, og har aldri "krasjet" med hverandre. De var faste for en liten stunf, til jeg ble lei dem og gikk videre :)

Lenke til kommentar
Og jeg som trodde det skulle komme noe interessant nå ^^

haha, etter det første jeg skrev? ^^

Forresten, selvom (som du har brukt i ditt første innlegg) er magen på en sel ^^

Jeg liker å rette på folk, noen så har noe imot det?

Det var bare et lite ord som manglet. :p

Still, det er emnetittelen :p

Lenke til kommentar

Mangler vell ett par svar allternativ her da?

Det jo være en grunn til at det bare er 11% som svarer, dersom en føler det mangler allternativer

Hvorfor er det bare gutt eller jente, hva med vi er ett par og .....? :tease:

Kan heller ikke svare på denne da det mangler fler svaralternativer :evil:

Lenke til kommentar

Vet ikke om det teller. Men jeg traff en jente på nettet rett før russetida. Sendte noen meldinger. Jeg dro bort til henne en helg. Når jeg kom tilbake var jeg ikke jomfru lenger. Det var første og siste gangen jeg så henne også.

Endret av zyfah
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...