raakken Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei Har en surroundforsterker(som snart skal byttes ut til noe bedre, men det kommer vi tilbake til) og il ha høyttalere til den. Prisen må ikke være over 10 000, men helst mindre. Ser endel film og vil ha mer ut av filmopplevelswen, derfor er også en sub viktig for meg. Men bor i et hus som er svært lytt, så jeg trenger ikke noe som får hele huset til å riste. Så på hifi klubben at de hadde noen sett, de annbefalte concept 6 settet. Er det noen som har noen erfaringer med dette eller lignende sett? Evt noen tips hva jeg skal gå for av merke/specs. takk Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 10.000kr er litt lite å bruke på alt det du ønsker. I hvertfall hvis du skal ha 5 gode høyttalere, en god reciever og en god sub. Det blir ganske lite penger på hvert element da. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan droppe sub foreløpig og legge litt mer i fronter og receiver. Kan spille LFE på frontene til han kjøper sub etterhvert. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Har ikke så mye penger... Får heller begynne med en forsterker og bruke de gamleda, så får det heller komme etterhvert Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Funker bra å begynne med receiver og fronter og ha stereo til du har råd til å utvide. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 5 høytalere og sub til maks 10k er litt vanskelig, men de selver noen brukende sett på surround.no og på hificenter.no har de et JBL sett med sub til 10k Har selv lyst å høre på Dynavoice definition pakken og et fult sett med XTZ høytalere fra surround.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tørr jeg foreslå Harman/Kardon 255? Det er en meget god og fremtidsrettet receiver som ikke kommer til å skuffe deg. Ja, jeg vet den er dyr, men den er som sagt fremtidsrettet og vil fungere som en viktig grunnmur i anlegget ditt i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Om du vil ha kvalitet går du for et greit stereo oppsett og en surround reciever. (regner med du har bilde kilde fra før) Heller kvalitet i stereo en kjip surround kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå