Gå til innhold

Forslag til sourround høyttalere

Anbefalte innlegg

Hei

Har en surroundforsterker(som snart skal byttes ut til noe bedre, men det kommer vi tilbake til) og il ha høyttalere til den. Prisen må ikke være over 10 000, men helst mindre. Ser endel film og vil ha mer ut av filmopplevelswen, derfor er også en sub viktig for meg. Men bor i et hus som er svært lytt, så jeg trenger ikke noe som får hele huset til å riste.

Så på hifi klubben at de hadde noen sett, de annbefalte concept 6 settet. Er det noen som har noen erfaringer med dette eller lignende sett? Evt noen tips hva jeg skal gå for av merke/specs.

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5 høytalere og sub til maks 10k er litt vanskelig, men de selver noen brukende sett på surround.no og på hificenter.no har de et JBL sett med sub til 10k

Har selv lyst å høre på Dynavoice definition pakken og et fult sett med XTZ høytalere fra surround.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Tørr jeg foreslå Harman/Kardon 255? Det er en meget god og fremtidsrettet receiver som ikke kommer til å skuffe deg. Ja, jeg vet den er dyr, men den er som sagt fremtidsrettet og vil fungere som en viktig grunnmur i anlegget ditt i lang tid fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...