Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Søke om å bytte linje

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg søkte om elektro som første da vi fikk valgene, men i ettertid har jeg angret voldsomt på dette her, lurer på om det er noen mulighet for at jeg kan bytte om på første valget? Om jeg kanskje må snakke med videregående/Ungdomsskolen/Vigo.no for å skifte det?

Uansett så hadde jeg blitt strålende glad om noen kunne hjelpt meg å skifte over til musikk som første valg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo, jeg søkte om elektro som første da vi fikk valgene, men i ettertid har jeg angret voldsomt på dette her, lurer på om det er noen mulighet for at jeg kan bytte om på første valget? Om jeg kanskje må snakke med videregående/Ungdomsskolen/Vigo.no for å skifte det?

Uansett så hadde jeg blitt strålende glad om noen kunne hjelpt meg å skifte over til musikk som første valg.

oooo, denne er hard.

Jeg troor det er mulig å oversøke, men musikklinjer har jo høyt snitt forsåvidt. Etter det jeg vet, så det kan være vanskeli. Du må snakke med skolens YOU - rådgiver eller hva enn det nå heter.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal gjøre det i morgen.

Edit:

Jeg troor det er mulig å oversøke, men musikklinjer har jo høyt snitt forsåvidt. Etter det jeg vet, så det kan være vanskeli

Her på stord tror jeg ikke det er så mangen som har søkt i år.

Endret av frinder
Lenke til kommentar
Tror jeg skal gjøre det i morgen.

Edit:

Jeg troor det er mulig å oversøke, men musikklinjer har jo høyt snitt forsåvidt. Etter det jeg vet, så det kan være vanskeli

Her på stord tror jeg ikke det er så mangen som har søkt i år.

Åå, du bor jo nesten i nabolaget du ^^

Nei, det var laber søking på Musikklinja på skeisvang i haugesund også i år =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...