JKJK Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei. Sliter med at jeg har en "gammel" harddisk som er vannvittig treg! Får ikke noe feilmeldinger på den i eventlogg. I HD-tach får den en SØRGELIG, men merkelig graf. Treg over hele linja. Har defragmentert og hurtigformatert den, men til ingen nytte. Skal prøve fullformatering i natt (prøvde å sette det på tidligere, men da så det ut til å ta VANNVITTIG lang tid! Forslag? Som sagt. Får ingen ulyder eller feilmeldinger fra den. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 hold your horses... Etter å ha saumfart eventloggen ser ut til at jeg har fått 14 bad block meldinger fra den den 03.06 i løpet av 3,5 timer, men ikke noe etter det. ...men likevell! Mystisk. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 hm. Fortsatt like treg etter formatering, og ingen feilmeldinger. Alt ser greit ut i bios. Hva i all verden kan forårsake dette? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Sjekk at den ikke står i PIO mode. Link Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hm. Godt forslag! Men disken står (tilsynelatende) i Ultra DMA mode 5. Så det burde ikke være noe problem. Har sendt mail til WD, men tar gjerne imot flere forslag. Endret 18. juni 2008 av JKJK Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 WD ba meg teste med WD lifeguard diagnostics tool. Smart-testen fikk pass, og kjører extended test just nu. Blir vel nødt til å prøve den i en annen pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå