Rieger Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Heisann! Gikk i dag til innkjøp av et Canon Digital Ixus v kamera. Er så langt fornøyd, men får ikke koblet kameraet til pc'en! Bruker cd'en som medfølger, og installerer alt. Deretter står det at man skal koble til kameraet, og installasjonen vil fortsette. Kobler til, men ingenting skjer. Prøvd å avinstallere og legge inn på nytt, men samme problemet. Formatterte tilogmed harddisken og la inn Windows på nytt igjen. Samme problemet enda. Hva gjør jeg feil? Har også forsøkt å "legge til kamera" på kontrollpanelet i windows, uten hell. Kjører forresten Win XP. Håper på raske svar! På forhånd takk! mvh Kato Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hvis ingenting skjer, vil jeg tippe at feilen er at du ikke skrur på strømmen på kameraet, eller at du skrur på kameraet i feil modus. Det er "avspillingsmodus" som er det korrekte. MLW Lenke til kommentar
Rieger Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 Funket! Var nok det med avspillingsmodus som jeg gjorde feil. Takk for hjelpen! mvh Kato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå