Gå til innhold

BK: snapshot butikkvindu

Anbefalte innlegg

Synest dette ble litt tøfft, urbant uttrykk.

post-157464-1213717481_thumb.jpg

(regner med at det ikke var noen vits å spørre om lov siden det er refleksjonen hans + at hodet hans ikke synest.. eller hva?)

ISO: 200

200mm

f/2.8

1/2000

Kan legge til at jeg har økt kontrasten en del. Vet at deler er mørke, men synest b&w gjør seg med litt store kontraster

Endret av Hoptikopter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke jeg, morsom tanke... Men jeg får ikke så mye ut av det. Blir liksom MYE på et bilde, og jeg mister fokusering personlig på både det utenfor og "innenfor" vinduet. Det er sånn bildet jeg brått kunne ha sett i et ungdomsblad av noe slag. Mer teknisk osv vet jeg ikke, men for meg er det et bilde jeg ikke hadde sett 2 ganger på, om du skjønner. :)

Lenke til kommentar

I en hel måned hadde vi et fabelaktig reportasjeportrett hengende på sidespeilet tidligere i vår, ved siden av pulten min. Det bildet utnyttet den effekten helt perfekt, og det hadde sterkt innhold. Jeg klarer derfor ikke å la det feste seg, selv om jeg liker den veien tankestrømmen din går.

For min del så kommer dette bildet veldig dårlig timet, for å si det slik. Jeg er derfor litt spent på andres reaksjoner.

Lenke til kommentar

likte det litt, jeg :)

man taggingen på viduet var litt vell tydlig og leifvidar pølse-holderene kunne vi klart oss uten..

når jeg tenker meg litt om så hadde kansje bildet blitt litt "tomt" uten(?). litt usikker..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...